return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 6)
View this Thread in Original format
JediD4M
quote:
Originally posted by ahp2002
Iemand nog oudere Bonzai UK vinyl nodig? Bonzai wil er 500 weggeven op het feest, verschillende titels zelfs.. Early birds pakken de beste :p

Oei Oei ... dan gaan we supervroeg moeten vertrekken..

en kzal maar plaats maken in menne koffer .. als die Beta's met die vinyls gaan lopen .. 'postive thinking' ;)
Zehra
quote:
Originally posted by JediD4M

en kzal maar plaats maken in menne koffer .. als die Beta's met die vinyls gaan lopen .. 'postive thinking' ;)

khoop maar dat ik zeker ene krijg!!! :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by JediD4M

HOe ver is het eigenlijk rijden naar Bloemendaal?
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
HOe ver is het eigenlijk rijden naar Bloemendaal?

wel ge neemt de autostrade en dan pakt ge den uitrit aan de derde tulp naar links
Jasperovitsj
*bump*

Nogmaals een rool-call om te horen wie nu eigenlijk meegaat, en vooral wie nu eigenlijk met de auto kan rijden en nog plaats overheeft. Het zit zo dat ik die zaterdag ook op een chiro-fuifje kan gaan draaien (flame me, het brengt geld op, all that matters :o ), maar ik zou wel veel liever naar Bloemendaal gaan. Maar als ik naar Bloemendaal moet met de trein zie ik het wel niet echt zitten qua financiën, dus daarom hoop ik dat er chauffeurs met en plaatjes over zijn...:)
JediD4M
Ik heb dus nog 4 plaatsen over in den auto .. 5 als er iemand in de koffer wil kruipen ;)

Ergens een (makkelijk te vinden) afspreek & meetingpoint zou ideaal zijn om dan tesamen richting bloemendaal te vertrekken.
TOR
heb beslist om niet te gaan.. het vindt plaats overdag en dat ligt me wat te moeilijk qua vervoer. bovendien spreekt de line-up me niet echt aan.. 's avonds is er die back 2 back met Laurent Garnier en Jeff Mills in de Fuse, heb daar meer zin in.
Pumaz
Mijn zin om te gaan is al serieus afgenomen, ik denk er nog wat over na
SilentEagle
Ik ga bijna zeker, en zou graag voorlopig een plaatsje reserveren in de Jedimobiel - Mss kan ik zelf voor vervoer zorgen, maar das nogal onzeker.

Word mn eerste feestje sinds Sasha in Cafe d'Anvers, ik kan echt ni langer wachten. :D
Kaidreas
als het kan zou ik ook wel graag een plaatsje willen meepikken in de star-warz mobiel... ik wil ronski speed echt wel zien :eek:

SilentEagle
quote:
Originally posted by Kaidreas
als het kan zou ik ook wel graag een plaatsje willen meepikken in de star-warz mobiel... ik wil ronski speed echt wel zien :eek:

Ok, koffer volzet dus. :p
JediD4M
ah goed ..
Voorlopig aanmelding in
Jedi-Shuttle =
- Jedi (Pilot)
- SilentEagle
- Kaidreas
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement