|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
- zoals verwacht - |
:wtf: ik verwachtte net het omgekeerde, maar mooi om te zien dat ie een goed feestje opgebouwd heeft..
zal straks ff uw review lezen, Jedi ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en wa platen hebt ge kunnen scoren? |
Crash guard: Fragmentation/Basic Drive
Davis & Santini: Expressonic
Insane Brothers: Pulsation
Interstate: C.C.16
Return of the native: Orion/Future slam
En Zehra heeft met haar lieve glimlach ook nog wat trance promo's kunnen scoren bij Afterhourpower. ;) |
|
|
| Kaidreas |
hahaha die zehra. das toch echt wel een promo slet :D
fratske e Z |
|
|
| Jasperovitsj |
fratske e Z |
Rustig é vriendeke! :whip: :p
Owja, Ronski heeft dus ook 2 M.I.K.E. platen gedraaid (Active Sight - Out of our lives en de M.I.K.E. remix van Albert Vorne), dus ondergetekende was ook weer superhappy! :D |
|
|
| Zehra |
fratske e Z |
:haha:
OMFG @ jump the next train (kyau vs albert rmx) (heb er filmpke van)
next train... next train... next train... next train... next train...
was topfeestje... thanks everyone :)
fotos & zo volgen nog :) |
|
|
| Gladius |
As usual zeer leuke review Jan! Heb daar niet al te veel aan toe te voegen. Fijn feestje, leuke locatie en vooral goeien trance. Spijtig dat het grote volk pas in de late namiddag aankwam, ze hebben met Mike Shiver een zalige set gemist vind ik (met als hoogtepunt z'n remix van speak in sympathy :crazy: ). Kyau vs Albert was zeer geslaagd, grappig hoe die Kyau heel de tijd aan het springen en alles aan het meezingen was, funny kerel! Overbodig te zeggen dat velvet morning wederom een kippenvelmoment was. Airbase sloeg mij dik tegen =\. Hoewel hij niet veel dj't en hij dus vrij onervaren is, had ik toch veel meer van z'n eigen werk verwacht. Af en toe stak er eens een uplifting plaatje in, voor de rest te harde dinges, not my stuff...
Ronski Speed was natuurlijk king of the evening, bangelijke set & sfeer, teveel hoogtepunten eigenlijk (binary finary!).
Volgende keer wil ik zeker teruggaan, en hopelijk dan met veel meer BETA's!! |
|
|
| jp |
| Er waren volgens mij meer TA's als TN's aanwezig :toothless :toocool: :crazy: :tongue2 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
Airbase sloeg mij dik tegen =\. Hoewel hij niet veel dj't en hij dus vrij onervaren is, had ik toch veel meer van z'n eigen werk verwacht. Af en toe stak er eens een uplifting plaatje in, voor de rest te harde dinges, not my stuff...
|
hij draait al 8 jaar en tech-trance is al een tijdje zijn stijl ;) |
|
|
| ahp2002 |
| Thanks aan Jasper, Zehra, Emma en de andere BeTa's voor het langskomen! Erg tof weer! :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
hij draait al 8 jaar en tech-trance is al een tijdje zijn stijl ;) |
"Volgens Insiders kwam ik teweten dat Airbase nog zo lang niet bezig is met DJ'n en misschien hierdoor dat deze zweed van het J'oo'F en Armada huis wat bedeesd..."
is dat dan fout ofwa? |
|
|
| JediD4M |
^ .. tzou kunnen .. kheb toen niet gevraagd achter .. hoe lang 'niet zo lang niet' is... :o
8 jaar idd is niet niks .. techniek was toch dik in orde.
Thx everyone voor de toffe reacties op de review! |
|
|
| JediD4M |
Idd klopt .. tzal ongeveer zoiets zijn .. hoe dan ook, stond er beetje onwennig bij imo. daarmee dat k dat aanhaalde, kzal het verbeteren, thx for the remark!
bron www.airbase.nu
bio =
...."Fortunately, Jezper begun his DJ-ing career already in 1995, and had the technique" .... |
|
|
|
|