|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
lijkt me ook leuk om als TA's het T.nu feest te gaan crashen.... :p |
In Beta T-shirt of course, MUHAHAHAHA!!! :disbelief |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
lijkt me ook leuk om als TA's het T.nu feest te gaan crashen.... :p |
:cool: dat was ook onze bedoeling eh... |
|
|
| Kaidreas |
^dacht ik ook, anders ga ik nie mee ze.
'cause there aint no party like an alcoholic partieeeee :rolleyes: |
|
|
| ahp2002 |
| Iemand nog oudere Bonzai UK vinyl nodig? Bonzai wil er 500 weggeven op het feest, verschillende titels zelfs.. Early birds pakken de beste :p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
'cause there aint no party like an alcoholic partieeeee :rolleyes: |
Whahah dries ge blijft nen held !
Dees was zo hard het lieke in elk hollands kutcafé in Lloret :)
btw ergens nog een paatske vrij in de voiture :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Iemand nog oudere Bonzai UK vinyl nodig? Bonzai wil er 500 weggeven op het feest, verschillende titels zelfs.. Early birds pakken de beste :p |
:eyes: |
|
|
| Xilver |
| Bah bah bah... maat van me moet persé den 18e trouwen... Vrienden gaan voor, met spijt in het hart da'k niet kan gaan :( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Xilver
Bah bah bah... maat van me moet persé den 18e trouwen... Vrienden gaan voor, met spijt in het hart da'k niet kan gaan :( |
welcome to my world! :o
:whip: moeten die mensen persé trouwen?! :p |
|
|
| TOR |
| marriage is evil, hehe |
|
|
| Kaidreas |
| ^I blame the women:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Schattekes, laten we deze thread nu niet hijacken AUB...;) :o |
|
|
| Kaidreas |
| ^:o my bad, poepke |
|
|
|
|