|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
:eyes: Tsjonge jonge jonge, het is al ff gelede da'k nog e Trance feesje heb bijgewoond, dus dit lijkt me wat, ma misschien ben'k dan ok congé, dus voorlopig ben'k twijfelgeval, maar kan ook rijden, ma ja dan moet'k't wel zeker weten da'k kan gaan he :rolleyes: Het is nog wel ff, dus ook nog ff tijd om na te denken :D Ma wil nog is me de BeTa's op stap dus...!!!!
edit: goe da Armin en Markus er ni bij zijn, kunne we is andere mensen aan't werk zien, anders gaan die 2 hierboven helemaal ni speciaal blijve... :o |
|
|
| Distle |
Hey Jasper
Zet me maar bij de "zo-goed-als-zeker" gevallen :)
Ik was er tijdens de eerste editie en da was daar allemaal dik in orde, tis alleen vré ver rijden dus tzou tof zijn om deze keer mee te kunnen rijden met iemd anders.. |
|
|
| Nyah |
Count me in, als er plaats is in één van de auto's :)
P.S.: zehra, je hebt een logeerplaatsje voor mij dan, he? ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nyah
Count me in, als er plaats is in één van de auto's :)
P.S.: zehra, je hebt een logeerplaatsje voor mij dan, he? ;) |
sure. we regelen wel iets ;) |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by TOR
ff samenvatten
Ronski Speed
Kyau vs. Albert
Mark Norman
Astrid
Envio
Danjo & Rob Styles
Menno de Jong
Mike Shiver
hmm... twijfelgeval. |
een aantal namen hierboven klopt nog niet... btw, de hele dag dezelfde muziek valt best wel mee :D sommige djs kunnen best verrassend uit de hoek komen. Vorige feest veel goede reacties gehad op vooral de sets en het feit dat bijna niemand hetzelfde draait.
officiele pressrelease komt eraan! |
|
|
| TOR |
op de vorige editie stonden dan ook namen als Niklas Harding en Perry O'Neil, die inderdaad anders draaien.
maar nagenoeg iedereen uit het bovenstaande lijstje draait melodic trance.
maar goed, zoals ik zei wacht ik nog ff de definitieve line-up af... |
|
|
| lost_in_trance |
| ik denkt dat ik zal gaan als ik nog geld genoeg heb (om de train naar Nederland te nemen):D Dus, mag ik niet te veel platen op volgende maand kopen. |
|
|
|
|