|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| JediD4M |
Die VW Bora Break is van men zus .. zou ik misschien op het einde van het jaar overkopen.
voort moment is er maar 10% kans dat ik die mag/kan lenen :confused:
Ja en in die Corolla .. ist wel erg krap met 4 vanachter 
Oplossing is het huren van een monovolume ..
:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ja en in die Corolla .. ist wel erg krap met 4 vanachter [img]
Oplossing is het huren van een monovolume ..
:rolleyes: |
Of schoot-zitten en regelmatif ff stoppen onderweg om de benen te strekken! :) |
|
|
| JediD4M |
| Dat schootzitten daar had ik ook al aangedacht ... allé ik bedoel, ik weet op wie zijne schoot zal zitten ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Dat schootzitten daar had ik ook al aangedacht ... allé ik bedoel, ik weet op wie zijne schoot zal zitten ;) |
Zijne schoot? Haare schoot ja!! :D :p
...waarschijnlijk niet hoor :o |
|
|
| Xilver |
| Ja jong, sorry gasten, normaal had ik ook gereden, maar kzit die dag met een trouwfeest van ne goeie vriend... Heb echt spijt da'k ni mee kan, maar ja... trouwfeest gaat uiteraard voor |
|
|
| Zehra |
| ^^ denk het ook niet.... :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik ga denk ik ook naar de Fuse |
good choice :D |
|
|
| Kaidreas |
| natuurlijk, is het huren van een monovolume ook geen dwaas idee. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
natuurlijk, is het huren van een monovolume ook geen dwaas idee. |
I pitty the fool die de waarborg moet ophoesten :p |
|
|
| Kaidreas |
| ^voor? da kan toch geregeld worden, en als ge het deftig houd, dan krijgt ge het toch terug zekerst :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en als ge het deftig houd, dan krijgt ge het toch terug zekerst :D |
Kunnen we daar wel vanuit gaan? :o :p |
|
|
| JediD4M |
| quote: | en als ge het deftig houd, dan krijgt ge het toch terug zekerst
Kunnen we daar wel vanuit gaan? |
:happy2:
kotszakjes aanwezig in den jedi-shuttle ..no problem!
ma ben nog steeds beke opzoek om diene Steward ergens te plaatsen :confused: |
|
|
|
|