|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
twas heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk daarginder, goeie muziek, leuk beta gezelschap, top feesje
kheb van zowat van alle dj's genoten behalve onze airbase die was wat minder idd, we hebben (mark) norman nog meegepikt, hij draaide onder andere nog yimanja en saltwater - the legacy, bij dit nummer zijn we vertrokken, een mooie afsluiter.
mooie filmkes en pics zehra, maar je had die gay pick toch wel mogen weglaten van mij :D |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Alone .. if I had 2 to go alone, I would do it again. .. strange .. I know .. but sometimes it's that or stay at home, watching television .. 'alone' .. so the choice is quick made!
|
jup same here, I even went to 'antwerp is burning' on my own once :)
Btw, leuke review Zehra, met die fotos =). (had ge nu de 'natuurlijke' foto van mike shiver niet kunne pakken =>>)
Nog de andere beta's vergeten voor het leuke gezelschap; Zehra, Jasper, Emma, Jan (nógmaals bedankt voor het rijden), Tom & vriend. tx! (btw Tom, maakt eens dat die maat van u op TA zit =)) |
|
|
| lost_in_trance |

Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan)
en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan)
en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee? |
Jasper staat op die foto dus ergens achteraan en ja dat meisje ben ik. Bedankt voor het complimentje... *blush* Hier een duidelijkere foto: ;)
Jasper en ik! :)
En volgende keer ons aanspreken eh... kweet dus totaal nie wie gij waart daar :conf: |
|
|
| Kaidreas |
is er een beta-site? met al de foto's? waarom weet ik da nu pas :D
anyways. gladius en jan. ik doe net hetzelfde, there is no shame. en de gene die da raar vind, dunno als er volk bij is, is da plezant natuurlijk maar, ik heb toch een paar goei feesjes meegemaakt op men eentje. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
En volgende keer ons aanspreken eh... kweet dus totaal nie wie gij waart daar :conf: |
Hij was daar helemaal niet. :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Ik herkende iemand die ik ken (Jasper->naar achteren plan)
en het mooie bruine meisje naar voren plan. Ik denk dat een lid vanuit hier is? Nee? |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Een vriend van M_Peror, Jasper, Engeltje, Johan, Zehra, Jedi, M_Peror en DJ Guus van der Wal :haha:
|
:p |
|
|
| Meltoz |
LOL :haha: :haha: :haha: Spank me baby ;) :p |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Zehra
En volgende keer ons aanspreken eh... |
Aangenaam Zehra! Genoteerd voor volgende keer.. :) |
|
|
|
|