|
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
RS = ?
KvsA = Kyau vs Albert
MN = Mark Norman
A = Armin van Buuren
E = ?
D&S = DJ Danjo & Ron Styles
MdJ = Menno de Jong
MS = Markus Schulz
Nu maar hopen dat ze goed zijn :toothless |
RS = Ronski Speed
E = Envio
A = hopelijk nie armin :P
MS = Mike Shiver of Markus Schulz
:p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by ahp2002
geen schulz of armin.. sorry :( |
:O wat erg... :p
:D breng niklas nog eens! |
|
|
| Jasperovitsj |
| J gaat er in ieder geval zijn! :D :p |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by Zehra
RS = Ronski Speed
E = Envio
A = hopelijk nie armin :P
MS = Mike Shiver of Markus Schulz
:p |
Pfff, kben te traag. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
A = Astrid? |
Of Airbase...
En hopelijk is E = Elusive!! :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Of Airbase...
En hopelijk is E = Elusive!! :crazy: |
ach wat maakt het uit, ik kan er toch nie bijzijn.
Hoe slechter de line-up hoe beter ik me zal voelen :p |
|
|
| TOR |
ff samenvatten
Ronski Speed
Kyau vs. Albert
Mark Norman
Astrid
Envio
Danjo & Rob Styles
Menno de Jong
Mike Shiver
hmm... twijfelgeval. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TOR
ff samenvatten
Ronski Speed
Kyau vs. Albert
Mark Norman
Astrid
Envio
Danjo & Rob Styles
Menno de Jong
Mike Shiver
hmm... twijfelgeval. |
oooooooomg finally ronski speed at work zien.omg omg omg I dieeeee
en astridje... be prepared for my moves :D
neen echt, ik zie het wel zitten als jullie gaan. |
|
|
| TOR |
| als dat inderdaad de line-up is.. gratis of niet, ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite. maar ff op bevestiging wachten.... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
als dat inderdaad de line-up is.. gratis of niet, ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite. maar ff op bevestiging wachten.... |
Rotverwend. :D
Voor die lineup ben ik er zeker bij. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Rotverwend. :D
|
weet niet hoe het bij jou zit, maar een hele middag lang supersaws is mijn ding niet, hoor.. |
|
|
|
|