return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by Freezel
RS = ?
KvsA = Kyau vs Albert
MN = Mark Norman
A = Armin van Buuren
E = ?
D&S = DJ Danjo & Ron Styles
MdJ = Menno de Jong
MS = Markus Schulz

Nu maar hopen dat ze goed zijn :toothless


RS = Ronski Speed
E = Envio
A = hopelijk nie armin :P
MS = Mike Shiver of Markus Schulz

:p
Zehra
quote:
Originally posted by ahp2002
geen schulz of armin.. sorry :(


:O wat erg... :p

:D breng niklas nog eens!
Jasperovitsj
J gaat er in ieder geval zijn! :D :p
SilentEagle
quote:
Originally posted by Zehra
RS = Ronski Speed
E = Envio
A = hopelijk nie armin :P
MS = Mike Shiver of Markus Schulz

:p



Pfff, kben te traag. :p
djcresto
A = Astrid?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
A = Astrid?

Of Airbase...

En hopelijk is E = Elusive!! :crazy:
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Of Airbase...

En hopelijk is E = Elusive!! :crazy:


ach wat maakt het uit, ik kan er toch nie bijzijn.

Hoe slechter de line-up hoe beter ik me zal voelen :p
TOR
ff samenvatten

Ronski Speed
Kyau vs. Albert
Mark Norman
Astrid
Envio
Danjo & Rob Styles
Menno de Jong
Mike Shiver


hmm... twijfelgeval.
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
ff samenvatten

Ronski Speed
Kyau vs. Albert
Mark Norman
Astrid
Envio
Danjo & Rob Styles
Menno de Jong
Mike Shiver


hmm... twijfelgeval.

oooooooomg finally ronski speed at work zien.omg omg omg I dieeeee
en astridje... be prepared for my moves :D
neen echt, ik zie het wel zitten als jullie gaan.
TOR
als dat inderdaad de line-up is.. gratis of niet, ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite. maar ff op bevestiging wachten....

SilentEagle
quote:
Originally posted by TOR
als dat inderdaad de line-up is.. gratis of niet, ik vind het eerlijk gezegd niet de moeite. maar ff op bevestiging wachten....


Rotverwend. :D

Voor die lineup ben ik er zeker bij.
TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
Rotverwend. :D


weet niet hoe het bij jou zit, maar een hele middag lang supersaws is mijn ding niet, hoor..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement