return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Trance.nu Summer Dance Event Part 2 - 18 september - Bloemendaal aan Zee (NL) (pg. 13)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by eieregooie
Waar was je dan?? :(

Oops..
feestje dag ervoor wat laat geworden en toen om 8u de wekker afliep, hadden we beiden zoiets van: no way, too tired (en lichte tot matige kater:o )
volgende keer dat we wakker werden wast half 3, en toen leek t ons de moeite ni meer om nog af te zakken... :(

spijtig dat we t niet gehaald hebben, maar nu weten we tenminste dat we de dag voor we weg willen gaan, zeker geen andere feestjes meer moeten plannen :nervous:
Meltoz
Reviews and pictures please :) Lang gelede da'k nog is naar e evenementje geweest ben, dus doe m'n hartje maar bloeden... :o :( ;)
JediD4M
mijn gebruikelijk persoonlijke verhaalke (euhm .. tis wel ne lange ..)
:o :rolleyes:

=HIER
Freezel
Nice report kerel :)
JediD4M
Thx Freezel.:)

Een foto voor dit forum...

kherken op deze, toch 6 Beta's gezichten .. denk ik.

www.dance.phono.nl
JediD4M
Of deze ..

kijk goed links .. euhm voor wie het nu nog niet zou weten... ;)

eieregooie
Een vriend van M_Peror, Jasper, Engeltje, Johan, Zehra, Jedi, M_Peror en DJ Guus van der Wal :haha:

Which reminds me, khad een flyertje van die gozer gekregen ofzo... es ff kijken... www.conspiracy.nu
eieregooie
Zehra, Jasper, Yours Truly, Maaike en DrOetker
Eagle`
Mooie review Jedi

:)

edit ik zie vaag de smile van ei die men scherm oplicht voor de rest kan ik van die foto's niet veel opmaken in 16 kleuren tbh :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement