|
Line Up DJ Expo 2004 !!!
|
View this Thread in Original format
| mikeclark |
De organisatie van DJ Expo 2004 heeft bekend gemaakt wie er op 14 november 2004 langs komt in Eindhoven. Internationale sterren volop!
- Cor Fyneman
- M.I.K.E
- Ton T.B.
- Stanny Franssen
- Marco Bailey
- Ghost
- Jörgensen
- Coone
- Zohra
- Wout
- Elof
- Jose
- Jan Liefhebber
- CP & Pole Folder
- Misjah
- Local
- Mos
- Marlon Brand
- Fred Baker
- Austin Leeds
- Leblanc
- Mason
- Mark Norman
- Lady Ace
- Juan Sanchez
DJExpo 2004 gaat door in de TU in Eindhoven (NL). Voorverkoop in 40 point of sales begint op 21/09/2004.
Entree vvk: 10 Euro met gratis Goodies Bag & Full CD: géén reserveringskosten.
Meer info: www.djexpo2004.com |
|
|
| Chicane |
| Volgens mij past dit in het hokje spam cq reclame? :conf: |
|
|
| basd |
| Of anders in het topic dat pas een maand of meer hierover loopt. |
|
|
| mikeclark |
Blijkbaar is het aankondigen van een line up reclame ???
Wat een onzin toch !!! |
|
|
| Chicane |
| Aan je profiel en registreerdatum te zien lijkt het alsof je een promoter bent, heel leuk en aardig, maar er loopt -zoals basd al aantekende- een topic hierover. Graag houden we hier zoveel mogelijk alles in 1 topic (wat niet altijd lukt :p) |
|
|
| jp |
Mike Clark is de ontwikkelaar van de 'Tiësto Access Virus Soundset'. En geeft hij demonstraties hiervan op de Expo. Dus valt dit formeel gezien onder spam.... :p
Trouwens:
"Just Be"
Producer: T. Verwest
Vocals: Joanne Lloyd
Vocals: Aqualung
Producer: D.J. Waakop Reyers
Sound Design: Mike Clark
Mastering: Barney Broomer
Vocals: BT
Vocals: Kirsty Hawkshaw
Arranger|Producer: Tiësto
Handig dat Google ;) |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by mikeclark
Blijkbaar is het aankondigen van een line up reclame ???
Wat een onzin toch !!! |
Je kondigt hier dus een line-up aan. Wil dat zeggen dat de genoemde artiesten ook daadwerkelijk een optreden of demonstratie gaan geven? Lijkt me in dat geval wel de moeite om M.i.k.e. even live aan het werk te zien.:D |
|
|
| mikeclark |
al deze dj's treden ook op !!!
Er zijn 5 DJ Booths !!! en Mike staat met zijn platenlabel Scanner Records ook nog op de beurs zelf. |
|
|
| MaGiK54 |
Zie je voorgaande draad: http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=expo die is ook gesloten gezien het feit onder de noemer spam kan vallen en dat er al een thread over is. Maar je bent zo'n trouwe bezoeker van TA, dat je dat allang was opgevallen :rolleyes: Mijn inziens kom je alleen maar op TA om je eigen te promote en dat wordt over het algemeen niet op prijs gesteld hiero.
Dus als je naast je eigen dingen ook nog een andere toegevoegde waarde (gaat) vormen op TA, dan ben je van harte welkom hiero, maar als je alleen maar je eigen ding komt promote dan kan je van mij betreft maar lekker opflikkeren en lekker ergens anders gaan spemmen. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zie je voorgaande draad: http://www.tranceaddict.com/forums/...&highlight=expo die is ook gesloten gezien het feit onder de noemer spam kan vallen en dat er al een thread over is. Maar je bent zo'n trouwe bezoeker van TA, dat je dat allang was opgevallen :rolleyes: Mijn inziens kom je alleen maar op TA om je eigen te promote en dat wordt over het algemeen niet op prijs gesteld hiero.
Dus als je naast je eigen dingen ook nog een andere toegevoegde waarde (gaat) vormen op TA, dan ben je van harte welkom hiero, maar als je alleen maar je eigen ding komt promote dan kan je van mij betreft maar lekker opflikkeren en lekker ergens anders gaan spemmen. |
Touché:toothless |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by mikeclark
al deze dj's treden ook op !!!
Er zijn 5 DJ Booths !!! en Mike staat met zijn platenlabel Scanner Records ook nog op de beurs zelf. |
Dan ben ik waarschijnlijk wel present.:) |
|
|
| mikeclark |
| Hitman is in zijn kruis geschoten...hahahaha..loser |
|
|
|
|