|
המצעד!
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
חברה אני יודע שאולי לא מתאים לפתוח תטרד אבל שיהיה...
אני עושה שירות לעצמי קצת...
כמו שאתם יודעים החתימה שלי מורכבת מ-15 טרקים שהם הכי אהובים עלי באותו רגע...
נכון לעכשיו אני מעדכן את המצעד אחת לשבועיים
אתמול עדכנתי אותו...
מוזמנים להגיב על המצעד
ואני מקווה שאנשים גם ככה בזמנן החופשי יעשו מצעד הטראקים שהם הכי אוהבים
זה פשוט כיף
אצלי זה 15 הגדולים..
משמכיר אותי יודע שכשאני עושה משהו אני משקיע
3 שעות אתמול לקח לי לעדכן את המצעד...
:)
קיצר כל פעם שאני יעדכן אני יחזור לטרד המיותר הזה
ויפה שעה אחת קודם |
|
|
| arik |
אני יגיד לך את האמת אחי אני בצבא עכשיו
מתכתב לי פה באיזה מחשב שמצאתי
ואתה ילד מצורע
ולא בגלל הטרד
סתם בא לי להגיד את זה ילד מסכן
ובקשר לטרד לא יודע לא קראתי אותו
רק את הכותרת
ותפסיק עם השטויות לך תאונן |
|
|
| princess cc |
אהלןןןןןןןןןן איזה משקיען!
עכשיו אני אדע מה הכי שווה להוריד;)
תודה אילן! אתה מלך! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
אני יגיד לך את האמת אחי אני בצבא עכשיו
מתכתב לי פה באיזה מחשב שמצאתי
ואתה ילד מצורע
ולא בגלל הטרד
סתם בא לי להגיד את זה ילד מסכן
ובקשר לטרד לא יודע לא קראתי אותו
רק את הכותרת
ותפסיק עם השטויות לך תאונן |
not in front of the children!!!
אריק
עשה טובה
צא כבר מהארון |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
not in front of the children!!!
אריק
עשה טובה
צא כבר מהארון |
אחיי יצאתי כבר מהארון
רק לא מאותו ארון שאתה מדבר עליו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
אחיי יצאתי כבר מהארון
רק לא מאותו ארון שאתה מדבר עליו |
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמממממאאאאאאאאאאאלללהההההההההההההההההההההה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
תחיייייייייייייתתתת המתים!!!!!
הצילו!!!!!
תחיית המתים!!!!!!! |
|
|
| princess cc |
:haha:
תמשיכו לריב שיהיה לנו מה לקרוא בבוקר;)
יאללה לילה טוב לכם! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
:haha:
תמשיכו לריב שיהיה לנו מה לקרוא בבוקר;)
יאללה לילה טוב לכם! |
עכשיו הולכים לשון נסיכה?
הלילה עוד צעיר...
תגיד לה נסיך
(זה לבעלך..:haha: ) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמממממאאאאאאאאאאאלללהההההההההההההההההההההה
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
תחיייייייייייייתתתת המתים!!!!!
הצילו!!!!!
תחיית המתים!!!!!!! |
גם לא התכוונתי לארון הזה
תפסיק כבר לדבר איתי על ארונות והומואים בסוף אני יחשוב שאתה מתחיל איתי
תחלס אני יודע שאני בתואר הסקסי של הפורום
והיפהועוד כמה שטויות
אבל אם אתה מרגיש שאתה לא יכול בלי לדבר איתי על נושאים כאלו
תגיד לי ונפתור משהו |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
גם לא התכוונתי לארון הזה
תפסיק כבר לדבר איתי על ארונות והומואים בסוף אני יחשוב שאתה מתחיל איתי
תחלס אני יודע שאני בתואר הסקסי של הפורום
והיפהועוד כמה שטויות
אבל אם אתה מרגיש שאתה לא יכול בלי לדבר איתי על נושאים כאלו
תגיד לי ונפתור משהו |
אתה מנסה לגרום לי להתחיל איתך בהפוך על הפוך..??
רגע על איזה ארון דברנו אם כן???:conf: :conf:
שניייה איפה אתה עכשיו פשושי? |
|
|
| KrazyDJs |
אריק הוא שוודי מניאק שלא פותח סלוטים לחברים :(
בכל מקרה אילן רק הטראק האחרון שלך שווה לדעתי :)
ואצלי בחתימה זה לא מצעד..סתם 2 טראקים שאני מכור אליהם בזמן האחרון |
|
|
| Viber |
Ahhhhh ok this was highly disturbing.:eek: :nervous:
אבל אני דוגל במיצעד הטיפשי הזה,אני מעדיף את זה מאשר לעבור על כול הדפי המלצות המשעממים האלה. |
|
|
|
|