|
Svenska folket (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Try |
Hej!
är inte så väldans duktig på att skriva presentationer..... men här är ett försök
F.D. TA-namn: evggyrt
T.nu-namn: Try (iaf snart.... hum, lite email-strul där)
TC.com-namn: Tryggve
IRL-namn: Tryggve
Ålder: årgång nr 84
bor: Linköping
gör: Pluggar lite, jobbar lite... Nu på sommaren bara jobb
Röker: Nej!
Dricker: Vatten
framtid: För tillfället så pågår stora funderingar ang. detta
Vill: Flytta till Uppsala läsa Civ. ing, ES
Fråga gärna om ni undrar nått =) |
|
|
| pinkFetish |
jaha, då var man helt ny som medlem på TA(jag har känt till sajten länge men jag har liksom aldrig känt mig motiverad att bli medlem). Men nu är väl en presentation den bästa grejen att börja med...
namn: Karin
född: 1985, i ett land mycket längt härifrån
bor: i Malmö
gör nu: sommarjobbar, och jag ska förhoppningsvis läsa på universitetet i Lund till hösten (vet inte vad jag ska läsa än. Kanske japanska, kanske socialantropologi)
Musik: har inga speciella favoriter... har lyssnat på trance i flera år, tror min första gång var Carl Cox som jag bandade av min kompis storasyrras cd skiva när jag var tolv. Sen efter det hade jag väl inte så mycket koll på vad det var jag lyssnade på eftersom det mesta var obskyra brända cd-skivor utan namn...
Har fortfarande inte sådär jättemycket koll... Jag älskar Faithless, i alla fall. Och DJ Tiesto är inte så dum han heller.
Annat: tja. Älskar att läsa, speciellt fantasy. Har slutat snusa och börjat röka men ska sluta röka och kanske börja snusa igen. Annars så var det inget mer.
tack för mig :happy2: |
|
|
| Ekstaza |
Allas våran Glorie har med piskan i höger hand, och poesiboken i vänster, med brutal ömhet tvingat hit en solitär tranceaddict. Ty nu skola jag presentera mig för min nya familj.
Namn: Cardelli (förnamnet använder ingen)
Född: Naken
Årsmodell: 84'a
Bor: 1ROK, 36 kvm i Skövde *uppdaterat*
Yrke: Pluggar till sjuksköterska med inriktning IT i Skövde *uppdaterat*
Lyssnar på: Vill ha fräsch musik hela tiden, lyssnar på melodisk, euforisk trance där man inriktat sej på build-up och break
Lyssnar inte på: Radio, populärmusik, psy, house
Proddar: Ingenting knappt. Gör mycket megamixar för min egen skull, och leker lite i Reason. Vill komma igång ordentligt en dag. |
|
|
| azzpa |
Tjaba alla!!!
Här kommer min lilla korta pres:
Namn: Micke
Bor: Norrköping/Stockholm i veckorna.
Född/ålder: 83:A
Pysslar me: Jobbar på ett företag som sysslar me datoriserade styrsystem för värme och ventilation...
Fritid: Degar vid datorn, pysslar lite smått me hemsidor o design, annars är de party, clubliv och tjejer o sånt ;)
Civilstatus: Singel för tillfället, är ju sommar ju!!!
Intressen: Musik, datorer, trance fester
Framtid: Bli äckligt rik och ta över nåt företag.
Röker: Japp ibland
Snusar: Japp
Dricker: Yes
Äter: Micromat elle hämt pizza
Droger: Nope
Musik: Trance, chillout
Fav dj/producer: Så jädra många men chicane, above and beyond m.fl är fina!
Såja lite kort där ja... |
|
|
| Mozarts ghost |
Namn: Uffe Anselin
Nicks: Wolfric the Great, Mozarts Ghost, Wolftech
Född: 30 November 1971.
Bor: Mölndal.
Sysselsättning: Bageriarbetar på Pågen i Göteborg.
Fritid: Försöker knåpa ihop lite musik när lusten faller på. Om ni har lust kan ni kolla på http://www.soundclick.com/wolftech.
Civilstatus: Gift sen drygt 10 år.
Musik: Progressive Trance, Dream, Psytrance.
Favoriter: Just nu har jag fastnat lite på Infected Mushrooms.
Vill ni veta mer så maila...
Från det vänliga spöket av Mozart... |
|
|
| javax |
Namn: Johan
Född: Tidigt 80-tal i Afrika
Uppvuxen: I och kring Uppsala
Bor: Studentghetto i Lund
Gör: Pluggar, förstås
Lyssnar på: Det mesta - bra musik är bra musik som det brukar sägas
Intressen utöver musiken och dess danstillställningar är vetenskap, teknik, filosofi, politik/ideologier, fotografering, böcker, kampsport.. och lite sånt smått och gott. Självklart älskar jag dessutom te (chai!). |
|
|
| miZ PicCi |
Namn: Julia aka Picci,julez etc:p
Alder: 22 (82)
Född: New Jersey US
Bor: Jersey City NJ
Familj: mina föräldrar är svenska och födda i Sverige men flyttade till usa och NJ pga för ca 24 ar sedan:)..pratar svenska flytande och har släkt i södra sverige...har en yngre bror med.:p
Fav genre: trance och en del house
Fav dj: PVD,rank1;armin,Danny T, D. Howells m.m
;) |
|
|
| magati |
Hejhej!!
Nick: Magati
Namn: Gabriel
Klev ut i ljuset: 1978
Bor: Gävle
Gör: Funderar...
Lyssnar: Psychedelic Techno (trance)
Spelar: Psychedelic....
Föredrar: Skogen
Illegala substanser: Händer väl...dock Aldrig syntetiska!!
...började mitt musikintresse med "rymdsynt", lyckades väva ihop d med blackmetal...harvade med d ett tag innan jag gick tillbaks till
d helelectroniska...-93,-94 nån gång...Goa'n kom ju!!
Efter d har d blivit psy för ganska många slantar...försöker spela lite i skogen, har spelat i 3år.
Flickvän sen 8år...
...ja...snart är d dags för dom små bruna vännerna att ploppa upp
i hagarna...Håll Höjd!!
:crazy: |
|
|
| RuAddict |
Tja Swe TA!
Namn: orkar inte ge ut :(
Bor: Västerbotten
Ålder: Hjärtat är i toppskick sen juni 86. Går felfritt! :)
Kropp: manlig version av 1986 upplag. Hålls i trimm av mycket fysisk träning! ;)
Född i: Leningrad, Sovjet Unionen.
Favorit DJ´s : Tiesto (ett måste), Paul Oakenfold, Judge Jules, Paul Van Dyk and more and more... mest kända. Men Scott Brown är inte dålig heller!
Undviker starkt: anabola, knark, terrorcore
Trance och hard trance är väl mina favorit genre´s. Hardcore hör jag någon gång på en vecka.
Ska (eller funderat starkt) att se Tiesto den 30-10-2004 på Gelredome!
Måste bara höra geniet live! |
|
|
| DjDanniKay |
Mjaa..!
Ålder: 21 i september
Namn: Daniel karlsson
DJ Alias: Danni Kay
Född: Uppsala
Bor: Uppsala
Gör: Studerar
Spelar: Trance/Progressive men kan sjunka till lite house osså
Bästa låt just nu: Quadran - No Air (Main Mix)
Bästa remix gjord: Delerium - Silence (DJ Tiesto ISOS remix)
Bästa låt nånnsin: Paul Van Dyk - For an Angel
Annat: Tycker att ni skall åka på United kryssningen som går 30 september på Silja Festival, jag kommer att spela bl.a. mer info
www.uniteduppsala.nu
Om det är något sååå är det bara att pm´a
/Daniel |
|
|
| Kamelen |
Namn: Kamjewlen
Ålder: tjugoett
Bor: under himmlen, mer exakt sthlm
civilstatus: ensam är stark
ur högtalarna: allt möjligt, elektronisk, klassiskt, och annat fint
har: det bra
vill ha: det bättre
kommer få: det sämre
favoritdjur: igelkott......LURIS.. Kameler =) (=
bästa låt genom tiderna: Age Of Love - Age Of Love (Jam & Spoons Watch Out For Stella Club Remix)
du vill veta mer?: Fråga |
|
|
| SilverX |
nej, nu känner jag för att uppdatera....
namn: fortfarande samma
född: också det samma
ålder: 17
bor: Västerås
sysselsättning: läser 2:a året på IT-Gymnasiet
fritid: gör musik, försöker lära mig hur hardstyle funkar
Civilstatus: fortfarande singel
Framtid: jaa.... polis har alltid liksom varit något för mig
Röker: nej... jag har inte börjat än
Dricker: hehe... jag har t.o.m. slutat med sånt som innehåller koffein
Äter: pizza är fortfarande favoriten
Droger: nej...
Musik stil(ar): trance, techno, hardcore, hardstyle... å nåt mer
Favoritlåt(ar) just nu: äh, det ändras ju hela tiden... ingen idé å skriva det här
Favorit DJ/producer: ha... joo,, det är fortfarande Scooter |
|
|
|
|