|
Svenska folket (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Pisch |
Hängde på Tranceland.org förut och gör det fortfarande, sen har jag alltid kollat in denna sida lite då och då, och när Vizay sa att den här sidan va "The " så då va det bara att registrera sig!
Tackar Tackar Anuga, syns i hytten på Lucia Cruisen! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Pisch
Tackar Tackar Anuga, syns i hytten på Lucia Cruisen! |
Nice! |
|
|
| DjDoubleD |
Hejsan !
Nu har man hittat hit och kommer förmodligen sitta här en hel del.
Har hittat en rad med sköna tracklist som man bara måste ha i skivsamlingen.
David heter jag är född 1985 bor i Uppsala och sysslar med lite av varje för det mesta är jag ute efter att få ett fast dj jobb på nån stor klubb men det verkar ta sin lilla tid innan man får nåt så till dess är det bara att forsätta träna.
Man kan ju bara bli bättre !
Personligen kommer jag att gilla och se vad svenska folket gillar för musik just nu och vilka låtar som är helt inne och vilka som är helt ute :)
Tackar för mig |
|
|
| Soundborn |
Tjena alla!
Andreas heter jag! 22 år. Född och uppvuxen i Göteborg men bor sedan 2.5 år tillbaka i Falun, Dalarna. Har hållit på med musik nu sen jag var 11 år, började även spela piano när jag var 8. Nu för tiden blir det stortsett all storts muisik inom trance genren.. Använder mig av Cubase SX 3 & Reason, min 2 synthar Korg Karma Workstation och en Virus C Desktop och mina VST V-station och Korg Legacy Collection! :)
Tja det var väl allt! Min musik kan höras på www.soundborn.com
:crazy: |
|
|
| rull3 |
Namn: Rudolph
Smeknamn: brukar kallas vanligtvis för rulle eller rull3, men annars förekommer dolph.
Ålder: 16,5
Nationalitet: Svensk
Bor: Sthlm, halv centralt.
Talande språk: Svenska och Engelska
Måste påpeka att både svenskan och engelskan är rätt dåliga, ja nu ställer ni väl er ett "moment 22"
-Vadå snubben kan inget språk flytande? Njaaa, har dyselexsi, och har väl därför hittat på ett eget språk med mina polare.
Sysselsättning och Intressen: Gymnasie och vara ute och härja och ha röj :eyespop: :tongue3: är annars rätt intresserad av musik och endel dataspel. Brudar och måla är rätt kul också! Samt umgås med vänner.
Lyssnar på: Rätt mycket, men framförallt progressive/club/funky-house och uplifting-trance.
DJ's: 2 Many DJ's, Tiesto, Junior & Jack, Deep Dish och dyl.
MSN: [email protected]
Framtiden: Siktar på att öva öva öva och återigen öva på mina dj-skills så att man kanske kan stå ute i blåsvädret om 2-1,5 år. Runt 20 siktar jag väl på att på att plugga utomlands (med största sannolikhet usa) eller i lund (helst pilot :p )och samtidigt köra som discjockey =) |
|
|
| Aboven |
Namn: Johan Kosterhed
Ålder: 16 (1990-02-19) fyller snart
Bor: Varberg
Intressen: styrketräning & EDM
Lyssnar på:Allt inom Electronic Dance Music
Fav djs: Paul Van Dyk, Armin Van Buuren. vad jag kommer på nu :)
Överigt: Producerar hardcore, lite dance å skall försöka med trance.
Var medlem här innan..
:stongue: :disbelief
:stongue:
:haha: :tongue3
Kommer dyka upp här då å då.. |
|
|
| PoiZoN |
Namn: Cristobal Ubilla
Smeknamn: Cris
Född: 17 December 1985
Födelsestad: Quilpue
Nationalitet: Chilenare
Bor: Västerås
Språk (Flytande): Svenska, spanska och engelska.
Civilstatus: Tagen
Sysselsättning: Pluggar lite o jobbar lite.
Intressen: Musik, fester, kompisar
Lyssnar på: Det mesta inom EDM som inte är för hårt, precis kommit in i en hardstyle perod.
DJ's: Above and Beyond, Ferry Corsten, Sander van Doorn, Markus Schulz
Framtiden: Hoppas på att komma in på Affärsjuridik i linköping o få gå på lite härliga fester i trancefesternas mecka ;P |
|
|
| [SWE]Helios |
Eh, får väl ta och posta en jag med :P
Namn: Christoffer Lindgren
Smeknamn: Coffe, Lindgren, Helios
Född: 29 September 1987
Födelsestad: Stockholm
Nationalitet: Svensk (1/8 tysk :crazy: )
Bor: Göteborg
Husdjur: Hund (Golden Retriever =D)
Språk (Flytande): Svenska, Engelska.
Språk (stakande): tyska, holländska
Civilstatus: Jobbar på nåt ;)
Sysselsättning: Pluggar, även "pro gamer" ;)
Intressen: E-sport, musik, mat, träning
Lyssnar på: ALL trance i princip. Mycket techy grejer =)
Producenter: John O'Callaghan, John Askew, Marcel Woods, Sander van Doorn, Cosmic Gate, Giuseppe Ottaviani, Sean Tyas
DJ's: Armin van Buuren, John Askew, John O'Callaghan, Markus Schulz, Above & Beyond.
Framtiden: Plugga till civilekonom el civilingengör. Starta eventföretag =) |
|
|
| jobro |
Läge för en introduktion!
| quote: | Originally posted by jobro
namn: Johan Brodd
Nick: jobro
Bor: Hökarängen. Sthlm
Yrke: Musiker / Producent / VST designer
Ålder: 35
Civil stånd: Civilt stånd :D
Intressen: Musiken, kvinnor, mat och vin, snygga bilar etc etc.
Handikap: Synskadad, lider av Asperger syndrom.
|
|
|
|
| Skogsflickan |
Namn: Viktoria
Födelseår: 1976
Stad: Stockholm
En skogsflicka från Docklandseran som hungrigt längtar ut på trancemarkerna igen.
Är här för att leta rätt på vart jag hittar de bästa markerna nu. |
|
|
| Jimmie |
Namn: Jimmie
Smeknamn: svensker/svenskeren
Född: -83
Födelsestad: Oskarshamn, uppvuxen i Uppl. Väsby
Nationalitet: Svensk
Bor: Køge, Danmark. Östkusten, strax söder om Kbh.
Husdjur: 2 polare
Språk (Flytande): Svenska
Språk (halvtaskigt): Engelska, Danska
Sysselsättning: Blivande student, knegar natt i väntan på skolstart. (Natt is the !)
Lämnade Sverige för strålande arbetskarriär i det lilla landet i söder och kom efter ett par år fram till att studier nog är det bästa.
Är rätt duktigt på det där med datorer och teknik, svingar lödkolv som få andra. Det är nog min största talang och mitt tidigare levebröd.
Fördriver en del tid på alla trevliga fester som är runt Kbh. Det liras en del bra musik här omkring.
Det var lite om mig, skoj forum ni verkar ha här! |
|
|
| sleeping |
| Tjena, john heter jag, har väl smygit runt på forumet utan att posta direkt nånting. 23 år och pluggar i uppsala |
|
|
|
|