return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Svenska folket (pg. 4)
View this Thread in Original format
webbie
Det är väl kanske dags för mig att introducera mig oxå. :)

Nickname: webbie
Riktigt namn: Per
Född: 1980 (det fina året)
Ålder: Blir 22 år gammal i Oktober
Bor: Norrland, hurra.
Gör: Jobbar i en färghandel 6 dagar i veckan utan chans till semester.
Sysslosätter mig med: Datorer, inlines, löpning och vardagsintresset irc.
fastmp3
-Nick : fastmp3 (it's a long story)
-Real name : Taha
-Age : 19
-Born in : Morocco
-Living in : Canada
-Occupation : Student but i am currently working in the customer service of a canadian ISP (Internet)
-Music : Trance , Techno , House
-Hobbies : getting bored at home (ha ha) , going out , football (soccer) , music , movies , PS2 , etc ...

hej padej ? hur mar du ? jag mar bra , tack so mycket

jag aer en svensk "wanna be" ock jag love kalles kaviar ock knackbrod :)

and finally LAGG AGG Y FAR FAR SKAGG !!!!!! :stongue:
Anna_De_Cavoon

Jahapp! Here we go :D

Namn: Anna
Nick: Blomman
Bor: Sthlm
Ålder: Ibland
Är: En dum liten blondin :toocool:
Har: Ett liv.
Gör: Moonar offentligt(ok, ren lögn..), går 1:an, pickar på tagentbordet, hänger lite här och var mm

jaaaahhh... nåt mer???
ShyTrance
Nick: ShyTrance
Namn: Fernando Yanez A
Bor: Södra Stockholm
Ålder: 15 år (87a)
Fritid: Älskar att lyssna till trance o att spela fotboll.. :D
Favo DJs/Producenter: Har många! nåra av dom é Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Cosmic Gate o DJ Tiësto m.fl. :)
Lyssnar på: Nästan all sorts trance.. men mest uplifting/melodic, hardtrance o vocal trance m.m.
Singularity
Nick: Singularity
Namn: Dan Axelsson
Bor: Stockholm (västerort)
Ålder: 20 (82:a)

Intressen: Trance...behöver jag säga ngt mer? ;)
DJ: Armin Van Buuren
Lyssnar på: Uplifting och Melodic mm.
Promo2000
Nick: Taste
Namn: e.z
Bor: Stockholm (västerort)
Ålder: 17 (85'a)

Intressen: Helt såld på Trans & att mixa. Brukar mixa mkt...skulle vara roligt att typ battla mot nån här å knäcka så håårt! =)
DJ: DJ Tiesto & AvB helt klart
Lyssnar på: Uplifting och Melodic
Treo
Jag bor i Finland (Åland närmare bestämt) men pratar bara svenska så jag känner mig mer hemma här i den svenska sektionen. Kan inte ens finska... nåja..

Nick: Treo
Namn: Gustav Franzén
Bor: Åland som sagt
Ålder: 22 (1980)
Utbildning: allmän datorslav
Jobbar: i en j*vla fabrik, hatar det.. dålig lön oxå..
Favorit artist: Tiesto tror jag.. Solar stone är bra oxå.
Övrigt: producerar lite trance på amatörnivå, kör alfa romeo, dricker för mycket.. skriver med för mycke punkter... hmja, det är väl ungefär allt..

-Treo-
Connector
Tänkte presentera mig jag med. Har varit här ett tag nu :)


Nick: MDB, mydicksbigger, Connector, CRAAACK, iMoN (Är de jag använder. MDB och mydicksbigger är vanligast)

Namn: Jonaz Lehtomäki (finska föräldrar. Född i Sverige)
Bor: Big City Wernamo, Småland
Född: -84

Pluggar för tillfället på Medieprogrammet. Efter gymnasiet blir det en högskola med inriktning Grafisk formgivning (Photoshop är min bästa vän :) )

Gillar att dj'a (även om jag suger). Är lite intresserad av fotografi men mest grafisk formgivning, manipulation och sånt.

har ni tråkigt så kan ni glida in på hemsidan. Har även domänen t3lia.com men det finns inget där i skrivande stund.

det här är jag :)

Glorie
Jaja, nu har ja haft min omtenta så nu har ja ingenting att skylla på :)

Heter: jenny
Ålder: 22
Kallas för: flikkis, jennygirl, spänny (hehe)
Diggar: trance men även annan musik (hoho, får man skriva det här)? =)
Spanar på: snygga killar
Ogillar: orm å mask, räkor, svamp, kaffe, levande organismer i havet (huva) regn, höst, plugga, orättvisa, djurplågeri, inskränkta människor, lögner, daim
Gillar: familj, kompisar, mys (bristvara) :D resa, choklad, shoppppiiiing, bio, smycken, parfymdofter, bygga hemsidor, datorera, komedier, åka till holland, klubba, dansa, bada, post, fotografering men inte på mig själv, haha
Gosar med: kissemy, katt! haha
Bästa citat: ”Egentligen måste man ingenting” Lars Wiberg
Gör: Pluggar kognitionsvetenskap i Lkpg
Kommer från: sundsvall
Äter helst: tacos, ne ja vet inte
Dricker helst: cola light
Vill bli: rik
Ser på tv: sällan
Favvofärg: Rosa, Lila, svart
Just nu i högtalarna: Above & Beyond – Far from in love (lessnar aldrig) ;)
Hemsida: ja flera
:p
Xo|oX
Nicks : Xo|oX , U1 , Jellyfish
namn: Johan törnkvist
Ålder: 17 fyller 27 juni
Student
inriktning : TURE!!!
VANDIT
Gillar: min katt...
Citat : Jag vet att du tror att du hörde vad du tyckte att jag sa, men jag är inte säker på att du vet att det du hörde inte var vad jag menade... (jag älskar krångliga meningar)
kommer från: Sollentuna
dricker: COKA COLA, COKA COLA, COKA COLA, och COKA COLA !
äter: PIZZA!
spelar: Camper-Strike

muffgreven
Namn: Erik Sandström
Ålder: 20
Bor: Umeå i en 4a med 2st andra kompisar
Musik: All Elektronisk musik fast mest trance då så klart :D
Gillar: Ayla, Hybrid, James Holden, A & B, Ayumi Hamasaki mm
Gör just nu: Pluggar på Umeå universitet, Tekniskt basår (ska bli civilingenjör förhoppningsvis :D
Vill bli: klar med studierna
Kallas för: muffen, rychbar osv osv.. :P
Tycker inte om: grönsaker, umeå
Citat: "amen jag är så jävla mirrepoaxerad"
Äter: grillat helst
Dricker: Norrlands dynamit!
Dioxys
trodde jag skrivit här innan? :conf:

Namn: Rikard Gynnerstedt
Ålder: 17 (1985)
Bor: för det mesta hos pappa.. i upplands väsby! :(

Musiksmaken: trance, är inte så spec insatt i anant, så jag kan inte säga att jag lyssnar på nått annat heller :) men jag lär mig! :)

Artister/grupper som satt ett stadigt spår i mitt huvud:
AvB
PvD
Ferry
Ocean lab
Hiver & Hammer
Dumonde
Talla 2xlc
Neuromotor
Man with no name
Psyside

Citat: "kärleken är den drogen du aldrig kommer vilja sluta missbruka"
Äter: för mkt :)
Dricker: ALKOHOL!!!!!!!! *ler* ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement