return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Svenska folket (pg. 6)
View this Thread in Original format
zamson
Jag kör på Kennys modell ;) fast KEnny LYSTNA stavas LYSSNA
...när ska du lära dig ;)

Namn Andreas Samson Sandström
Ålder 18 (841129)
Bor Råsunda i Solna
Lever för musiken och de tillfällen när man känner sig överlycklig
Diggar fett Att berätta för polaren att han missa Tiësto spinna Theme From Norfjell (det är hans favvo)
Pluggar Andra året på Mediagymnasiet i Nacka Strand / Grafisk Form
Jobbar På fokused filmen :P inte mkt mer...
LySSnar på "Allt möjligt" :) Tiësto, Marco V, Sasha, Armin, Coldplay Kent osv...blir lång lista..
En Favorit låt är Three Drives On A Vinyl - Greece 2000

EDIT: Kenny...HAHAHAHAHA :)
XLA
Jahapp, skriver la också en ny dårå... Fick inte edita/ta bort min gamla.

Namn: Viktor "Xlator" Jackson
Ålder: 16, snart 17 (860521)
Bor: Mitt i Göteborgs storstads-smet.
Lever för: Att skapa och att hjälpa
Diggar fett: Goda vänner, bra musik och "24"
Pluggar: Vetefan hur det blir med den saken... troligen blir det sabbatsår.
Jobbar på: Webbsidor, Half-Lifebanor och att återuppbygga mitt liv.
Lyssnar på: En sjuhelvetes massa olika... don't make me choose man!!!!
En favvis: Midway - Monkey Forest
eXton
Sen som fan är jag som aldrig orkat läsa den här tråden. Här kommer ett hopplock av alla möjliga saker om mig:

Nick: eXton
Namn: Henrik
Född: 1979
Diggar: trance och hardtrance till 90%, resten består av DnB, Jungle, Chillout, Psychedelic och mainstream.
Gillar: clubbing, dansa, fest, alkohol, musik, kompisar, resa, bio, datorer, mp3or
Ogillar: paprika, knark, korkade människor (särskilt kombinerat med alkohol)
Gosar med: min flickvän
Bästa citat: ”Science without religion is lame, religion without science is blind.” Albert Einstein
Gör: Pluggar Civilingenjör (Datateknik) i Lund sen HT99
Tränar: Ju-Jutsu är väl det enda just nu. Innebandy-hockey på sommrarna (rullskridskor)
Kommer från: Örebro (10år), Höllviken (8år), Vellinge(2år) sen Lund!
Äter helst: kebabrulle med extra stark sås
Dricker helst: Ragnar (drink) eller en kall öl en varm sommardag
Ser på TVn: Sopranos, 24, m.m.
Färg: Blå, svart, vit, grå
Hemsida: nä ingen egen men jag har gjort http://www.ssk.lu.se/amnesia
Spelar: UT2003 assault modden (CS är så trist)
Favorit producenter: Airbase, Kaylab, Push, Cosmic Gate, Scot project, Tiesto, Picotto, Rank 1 m.fl.
Favorit DJs: Ciacomix, Irish, Dean, Snowman, Pure, Simple, Spoke m.fl.
Vizay
dags för ytterliggare en förnyelse, ta bort den gamla kneto mah dawg :p

snor extons modell, den va bra :D

Nick: Vizay
Namn: Peter
Ålder: 18 (1985-10-26)
Diggar: Fotboll, trance, teknik (mest inom data), flickor
Gillar: mat, familj, min flickvän
Ogillar: jobbiga jävla människor, spenat, höjder
Gosar med: min flickvän och ett litet fluffigt lejon
Gör: spinner, producerar, letar jobb, kramas med plätten på exiska :p
Tränar: på tok för lite :(
Kommer från: Stockholm (villaförorten ekerö närmare bestämt)
Äter helst: dig?, mackor, oxfilé, havregrynsgröt! :D
Dricker helst: Oboy, Apelsinjuice, Tequila
Ser på TVn: Parlamentet
Färg: Svart å gul ;)
Spelar: Anarchy Online
Favorit producenter: Nu-NRG, Infected, Armin, Markus Schulz, Filo & Peri
Favorit DJs: Armin, Schulz, Armin ;)
RebeL9
ok är ju snart 2 år sen man skrev den förra :)

dags för en uppdatering:

Nick: RebeL9
Namn: Hamid
Född: 1982
Diggar: trance i alla dess former (psy, melodic, progressive, goa, chillout mm mm)
Sysselsättning: Pluggar religionsvetenskap på Göteborgs Universitet
Gillar: styrketräning, vinyler, internet, min lillebrorsa, umgås med polare, träffa nytt folk, fotografera
Ogillar: folk som förtrycker andra (Israel, USA etc), folk som super och knarkar, spam
Gosar med: min vinylsamling
Bästa citat: The best way to predict the future is to invent it
Tränar: styrketräning (och capoeira snart)
Kommer från: Afghanistan, bosatt i Göteborg sedan 1987
Dricker helst: Kinesiskt grönt te (gunpowder)
Färg: Blå
Hemsida: http://www.RebeL9.com
Spelar: Inget men Quake World då man känner för det
Favorit producenter: Armin van Buuren, The Digital Blonde, John 00 Fleming, Chicane, Solar Stone, Goldenscan, Mirco De Govia, Gabriel & Dresden, Sander Kleinenberg
Favorit DJs: Armin van Buuren, John 00 Fleming, Sander Kleinenberg
AcidBrain™
Halå gott folk:eyes:

Har nyligen registrerat så jag får väl la presentera mej:


Namn: Magnus
Nick: AcidBrain™
Född: 19740712 i Karlskrona
Bor: SOllentuna
Jobbar: Rotebro (Sollentuna)
Gillar: Sommar o värme
Ogillar: Vinter o kyla
Intressen: Självklart musiken först o främst,mycket trance/psytrance o goa blir det.Sitter väl för mycket framför datorn,så jag antar att det är ett intresse ;) ,vänner o klubblivet.

Det var väl allt från mej :eyes:

AcidBrain™
Smekbar
Nick: Smekbar
Namn: Ivar Boson
Född: 1984
Är: hälften islänning, hälften svensk...
Diggar: Progressive Trance, Progressive Psytrance, hardcore, uplifting trance, drum 'n bass, helt enkelt nästan all elektronisk musik...
Sysselsättning: Naturvetenskaplig linje med inriktning Matte/Data... sista månaden nu.. :)
Gillar: Producera musik, mecka med datorn, umgås med polare
Ogillar: Mainstreammänniskor
Dricker helst: Coca-cola
Hemsida: http://www.smekbar.tk
Spelar: Day of Defeat, CS då o då...
Favorit producenter: Norman Cook, Ivar Boson, Armin van Buuren, Astral Projection
Favorit DJs: Armin van Buuren, Grovskopa, Carl Cox, Kai Tracid
ScuL
Nick: ScuL
Namn: Martijn (ij uttalas som y i Paul van Dyk)
Född: Hilversum, Holland (typ 2.5mil öst från Amsterdam)
Födelseår: 1981
Bor: I en liten by nära Hilversum

Pluggar: Digital Kommunikation på Utrechts Högskolan
(man kan jämnföra det med ett svenskt universitet)
Jag är i tredje året, alltså jag har bara ett år kvar (eftersom det finns fyra).

Dricker: Cola (för ofta)
Äter: olika Holländska snacks, grillmat, kött :)

Inte dricka, röka lr knarka. (aldrig!)

Fritid: att åka cykel (mountainbike), köra bil, åka skidor, resa.

Favorit DJ's: för många
Favoritlåt: kan inte välja
Trance-stilar jag gillar: Uplifting/Vocal/Hardtrance
Annan dance-stilar jag gillar: Hardstyle (ibland Hardhouse/Hardcore/Techno)

Liten bakgrundsinformation:
Producerar sen 1994. Började med hardcore men det var jätte primitiv.
Nuförtiden producerar jag bara hardstyle. Det går riktigt bra.. Har just skickat in tre demo-skivor till skivbolager varav två riktigt större.

Förresten vill jag gärna blir svenskan även om det betyder att jag skulle flytta från 'förlovande landet' Holland. Avsett av musik-scenen (och kanske vädret) är Holland inte alls så bra, åtminstone från mitt perspektiv.
Icarus
Nick: Hemligt.
Födelseår: 1983 (september).
Bor: Norrköping.
Pluggar: Medieteknik (180p) på Linköpings Universitet.
Dricker: Heineken, Kaffe, Vodka med pink grape.
Äter: För lite.
Fritid: Musik, fotografi, motion.
Lyssnar på: Mest brittisk trance.
TV: Frasier.
Xo|oX
Nick : Xo|oX (ser ut som en muppad smiley)
riktigt namn: Johan Törnkvist
ålder: 17
födelseda: 27 Juni
Pluggar: Teknik på Rudbecksskolan
dricker: Cola å skogsbärs rekorderlig =)
äter: pizza, hamburgare å hamstrar
lyssnar på: Dyk, Buuren, Corsten å Aurora
annat: Hardstyle e sköööönt!

mjz
ska man skriva nåt sånt här med? okej...

Namn: Fredrik Andersson
Kallas: Fredrik, Fidde (fråga mig inte, det är skånskt tror jag) eller Smiley...
Född: Vallentuna (eller Danderyd egentligen)
Bor: Kristianstad
Ålder: 20
Lyssnar: På det mesta i elektronisk väg men huvudsakligen trance... mest uplifting, lite mjukare saker och sånt på väg måt ambient hållet...
Sysslar med: Undviker att bli vuxen... :)
ice_key
Namn: Markus Lindqvist
Ålder: 23
Bor: Hässleholm / Helsingborg
Jobbar: BergendahlsGruppen i hässleholm
Lyssnar på: Trance, Hardtrance,
FavoritDJ's: Armin, Corsten, Marco V, Michael Splint

Om nu alla ska skriva om sina burkar kan väll jag det oxå :tongue3

P3 1,40 @ 1,67Ghz
1GB TwinMOS minne
60+60 @ RAID 0
80+80+80+80 @ RAID 0
ATI Radeon 8500 =o)

ha d gott =o):eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement