|
Svenska folket (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
namn: Martin
ålder: 19
sysselsättning: musiknjutare
fritid: letar jobb, festar, musik m.m
Dricker: Raspberry sour samt oel
Musikstilar: Det mesta inom dunkande elektronisk musik
DJ-Mag röstning:
1.Above & Beyond
2.Marco V
3.Paul Van Dyk
4.Kai Tracid
5.James Zabiela :wtf: |
|
|
| Marey |
Namn: Marcus
Ålder: 19
sysselsättning: jobbar deltid,gymmar,festar
Intressen: mode,musik,sport
Musikstilar: Främst Trance & house
civilstatus: ute på äventyr
Dricker: öl,drinkar
Röker: Nej
Favvo Dj:s : PvD,Tiesto,Marco V,Sasha |
|
|
| djKay |

Namn: Kenneth, a.k.a. DjKay
Ålder: 22
Jobb: Säljare @ it-firma (mobiler) + www.kaymusicproductions.se + DJ
Intressen: MC, Sportbilar, Musik
Musikstilar: Trance & house
civilstatus: Emma
Dricker: Allt
Röker: Nej
Favvo Dj:s : Tiesto (trist svar va)
Fritid: Musikmakande, DJande, Sporthojskörande, Festande, Filmtittande |
|
|
| Sorrow |
Eftersom jag inte kan sova av whatever reason (troligtvis pga det faktum att jag inte gått och lagt mig) fyller jag väl i en så'n här då.. :rolleyes:
Namn: JP
Mer känd som: Sorrow
Ålder: 25 i november
Bor: Lidingö
Civilstånd: oftast på morgonen iaf (ok då, har flickvän)
Gör: vänder plastskivor inför publik världen över
Fritid: inte mycket
Bäst just nu: Frank Biazzi - Fiction
Vill ni veta mer får ni logga in på min hemsida; http://www.djsorrow.com
Cheers. |
|
|
| trancedanne |
Namn: Daniel Morcillo
Ålder: 17 (18 i December)
Bor: Lidingö
Gör: Studerar
Fritid: Producerar och annat skit
Civilstånd: Letar efter vargar
Musikstil: Progressive Trance, Trance
Bästa låt just nu: Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix)
Bästa låt någonsin: Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
Favorit producent: Antiloop |
|
|
| caligo |
namn: Max Westman
född: Ja, det är jag
ålder: 20
bor: Ronneby(när jag pluggar) & Malmö(så ofta jag bara kan)
sysselsättning: Läser datavetenskap mitt andra år på BTH
fritid: Den lilla man har spenderar jag på att festa, simma och spara pengar till egna skivspelare.
Civilstatus: Singel - precis som det ska vara
Framtid: Blek...
Röker: Har hänt, och lär hända igen
Dricker: Redbullvodka
Äter: Med tanke på att jag själv får laga maten så blir det mycket pannkakor
Droger: Nipps!
Musikstil(ar): trance
Favoritlåt(ar) just nu: Ändras nästan precis hela tiden.
FavoritDJ: PvD
Favoritproducent: Warp Brothers |
|
|
| stardancer |
| vart går man in för att ladda upp sin bild då.... ( ja måste va blind juuu ) |
|
|
| Elscorpio |
Kanske är dags att presentera sig i detta forum ;)
Namn: Ronnie Björkman
Född: 1980
Smeknamn: "R"
Ursprung: Arvika
Bor: Luleå, Uppsala
Sysselsättning: Läser mitt 5:e år till Civilingenjör inom Medieteknik med fördjupning mot kvalitétsteknik på LTU.
Civilstatus: Har flickvän
Dricker: Vodka/Rom
Droger: nada/njet/nix
Musikbiografi: Det hela började med att jag en gång för länge sen råkade komma över Jean Michel Jarres andra album och sen var jag fast i den elektroniska blipp blopp genrén. Lyssnade till en början mycket på Prodigy, vilket även ledde till att jag köpte min första Arvikafestivalbiljett -95(de spelade där då) och har sedan dess varit involverad i dess fylla eller ideella arrangemang. 1996 introducerade Arvikafestivalen en ny scen som bestod av ihopsatta containrar där man körde trance, vilket då var ganska nytt för mig.
Började lyssna på artister som Koxbox, Anti mfl och det blev sen goa för hela slanten. 1998 började jag jobba i Arvikafestivalens organisation som gruppchef och 2000-2003 satt jag i ledningsgruppen tillsammans med bl.a. DJ Kvasi som var bokningsansvarig för dansen. dansscenen hade ganska stort inflytande på min skivsamling och det blev mycket progressive och psykadelisk trance, såsom astrix, hallucinogen, infected mushroom, astral projection etc.
Min flickvän och Mondaybars kryssningar och clubbande på Ibiza har även gjort att jag fått upp ögonen för housescenen.
Detta var en väldigt sammanfattad biografi, men på den vägen är det. |
|
|
| Cham |
namn: Henrik
bor: Sthlm
född: 1985
sysselsättning: Jobbar
fritid: träna, musik, festa m.m
Musikstilar: Trance, House
DJ/Producenter:
Above & Beyond
Paul Van Dyk
James Zabiela |
|
|
| K-PAXian |
Kallas: Abbe
Släppt: 17:e nov 1981
Lya: Stockholm
Sysselsättning: Communitymaster
Musique: Trance, house, techno
Tycker mest om: Musik, att DJa, Coca-Cola, festa, film, öl, polers och jordnötter.
FavoritDJ: Armin Van Buuren
Droger: Musik
Bästa upplevelse: Monday Bar Spring Cruise med Armin Van Buuren
Tre "all time favourites" vad gäller trance:
1. The Gift - The 7th Day (M.I.K.E. Remix) <-- oslagbar :crazy:
2. Armin Van Buuren - Sunburn
3. Push - Strange World (2000 Remake)
Tre "all time favourites" vad gäller house:
1. Van Bellen - Twenty Twenty (Saints & Sinners Incense Mix)
2. Jay Tripwire - Uh, Fever
3. Future Breeze - Mind In Motion (Van Bellen Latenight Mix) |
|
|
| nekholm |
Tänkte uppdatera den här lite, är ju snart 2 år sen jag skrev originalet. Samtidigt kan jag ju passa på att skriva in en massa onödiga saker som ingen ändå vill veta :p
Namn: Niklas
Nicks: Nicke, nekholm
Född: 22.3 1984
Bor: Borgå, Finland
Yrke: Elektronikmontör
Jobbar: I en butikskedja (Säästötalo Robinhood)
Dricker: Cola, öl (Koff, Karhu), drinks
Äter: Allt möjligt gott
Röker: Nej
Snusar: Nej
Droger: Nej
Hemsida: www.nekholm.tk
TA-medlem sedan: Januari 2001
TA-medlem: #1112
Civil status: Förlovad
Militärgrad: Kanoniär
Skonummer: 42-43
Telefon: Nokia 3510i
Bil: Seat Ibiza 1.4i -95
Internetanslutning: Sonera ADSL 2048/512
Läser: Kalle Anka, Knasen, 91:an mm
Ser på: Simpsons, Futurama, South Park, Friends, komedier
Bor: Skilda föräldrar; 2 veckor turvis hos vardera föräldern + ganska ofta hos min flickvän (som bor hemma)
Spelar: GTA: Vice City
Behöver: Pengar så jag kan flytta hemifrån
LunarStorm: nekholm
Övrigt: God jul o gott nytt år |
|
|
| November |
Nick: November
Namn: Itha
Bor: Arvika
Uhh vet ju aldrig vad jag säga..
Jobbar som personlig assistent.. Glad i mitt jobb.. Har alltid älskat Trance.. började allt som acid he he :D
sen har ju jädrans mye hänt :p
Jag bor i Arvika men kommer ursprungligen från Sthlm..
E en väldans glad tjej med mkt spritt i bena :stongue: |
|
|
|
|