return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Svenska folket (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gaby
quote:
Originally posted by cviper
.
Nicknm : CViper
Namn: Markus
Ålder: 17
Bor utanför gbg...
Går på gymnasiet (2:an)
.

Lyssnar på lite olika trance låtar, just nu mest låtar ifrån
Streetparade 2001 official & live compilation (i zürich*)

Annars så programmerar jag på min fritid (c/c++, i opengl, winsock, windows :rolleyes: , direct x, ...), ...

*) bodde i zürich förut... i typ 13 år :p
Gaby
quote:
Originally posted by Vitryss
På uppmaning av vad som verkar vara forumets värsta party-pingla kommer en liten presentation av moi då... :)

Mannen bakom heter alltså Victor, bor i Vällingby, Stockholm.
Deltidsjobbar på ICA, börjar plugga på Kombux i januari, och är 19år gammal.
Tycker att trance blir ännu bättre att dansa om man har den "där" drogen i kroppen. Så e det, like it or not, ;)

Lyssnar/Dansar helst på/till uplifting trance. Favvo DJs är väl Armin och DJ Tiesto.

Bästa låt just nu: Headstrong - Escalator:
Dj Memento
Nick : Dj Memento (fast IRL har jag bytt till 'Dj Berocca')
Namn : Stefan Lisper
Född : Uppsala
Bor : Uppsala
Ålder : 27 på fredag 2/11
Gör : Examensarbetar just nu med lite javastuff. Lär upp mig själv till dj på fritiden och spenderar därför alla pengar jag har på vinyl
Går ut helst : Dåligt utbud i U-a och jag vet ej så mycket om Sthlms klubbliv. Synd att rave-kommisionen skall vara så anal :whip: annars hade det nog funnits bättre/fler ställen att gå ut på
Älskar : När allting stämmer så slår dansa vad som helst med hästlängder. De oslagbart lyckligaste/extatiska 3 timmarna i mitt liv var på gamla Plastic@Palladium i Sydney då beXta spelade (Fokused 3/11 var precis lika bra om inte bättre). Folk knackade mig på axeln och undrade vad jag tagit för nåt :D. Det bästa med det var att jag faktiskt inte hade tagit nåt
Fav dj : Tïesto, beXta, Rob di Stefano
King of Clubs
Namn: King of Clubs, småtöntigt visst, går egentligen under nicket "Virus", kan inte använda det längre. Blev obefogat utkastad (tror jag), men det är en annan historia.. Heter Jens a.k.a. Virus a.k.a. Manglarn a.k.a. Wyatt a.k.a. Jesse a.k.a. Jones a.k.a. Jarmo..
Bor: Stockholm
Ålder: 20
Sysslar: pluggar onödigt vetande och tankar CSN på deg..
Lyssnar på: typ all slags trance, Tiesto, Ferry, M.i.k.e, PvD, Dumonde, Armin m. fett många fl.
Längtar: till Ibiza nästa sommar.

SoLong!
Powell
Nick : Powell a.k.a KeddO
Namn : Tom Bjurman
Född : söder sjukhuset
Bor : Söders höjder! (fast ändå inte bajare)
Ålder : 16 (1985)
Gör: just nu så pluggar jag samhäller inr Samhälle på brännkyrka gymn.. suger hårt enligt mej..(går inte överdrivet bra heller)
fritid: hänger med polare och skaffar brudar ;)...
lyssnar: trance/trance/Trance och så trance fast lite techno oxå...
fav dj: tiesto , pvd, gielen , !Moogwai! rockar hårt + olivier lieb
Peace
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement