|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk!
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Hoelijk komt er nog schoon volk en is het niet te duur. Want ik ga geen 40€ neertellen voor alleen de Polle te zien... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoelijk komt er nog schoon volk en is het niet te duur. Want ik ga geen 40€ neertellen voor alleen de Polle te zien... |
Vorig jaar was het 27€ in VVK en 32€ ADK. Dit zal van de jaar wel wat de lucht in gaan zeker:confused: Mja voor PvD wil toch wat neertellen:) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoelijk komt er nog schoon volk en is het niet te duur. Want ik ga geen 40€ neertellen voor alleen de Polle te zien... |
ow zene das wel 2 maand na TE he !!!
;x; |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
ow zene das wel 2 maand na TE he !!!
;x; |
Iere ze, onze werkmens...:rolleyes: :p |
|
|
| Zjokke1977 |
k Heb het ook net gezien op zijn site.
Ik ga der zeker bij zijn. Mayday Belgium was zalig goe vorig jaar !!!! |
|
|
| Aurélie |
| Indrukwekkend :eyespop: !!! Maar is dit feestje ook niet geweldig dicht bij de volgende examenperiode :mad: ? Soit , VET nieuws , eindelijk de master nog eens in België ! |
|
|
| _Jedi |
ah ze willen de teleurstelling van de trance zaal van vorig jaar goedmaken..
Wel fijn .. dat hij zo kortbij nog eens gaat setje neerzetten. |
|
|
| lost_in_trance |
| :clown: :clown: :clown: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hoelijk komt er nog schoon volk |
- Cor Fijneman
- Marcel Woods
- Mr. Sam
lol :haha:
nu ja, maakt toch niks uit voor me.. midden in de examenperiode. :rolleyes: |
|
|
| MikeVee |
| Woohoow, eindelijk nog eens in België :eyespop: :) |
|
|
| djibberonacid |
Paul Van Dyck in België das gewoonweg de max, maar ook Cor Fijneman en co. ofwa. De wederhelft van de Tiësto bunch!!!!!!!!!!!!
Die ben ik al zo beu als kou pap bwahhhhhhhh:nervous: |
|
|
|
|