|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Zjokke1977 |
ja cameras genoeg daar :)
Iemand toevallig die fotookes heeft gemaakt?
btw Een vraagje waar ik al lang mee zit : Als zo'n event over internet wordt gestreamed - kost dat dan veel meer aan de organisatoren? Zoja naar wie gaan die centen dan? (Dj's??)
Moeten de Dj's daar dan toestemming voor geven?
In de ons omliggende landen worden zulke events gestreamed dat het een lieve lust is - hier is da blijkbaar een taboe :whip: |
|
|
| eieregooie |
Er moet natuurlijk wel een zender zijn die t WIL uitzenden... En ja, t kost een hoop extra techniek, maar op een budget van Mayday zal t financieel wel meevallen...
Ik gok dat de voornaamste reden desinteresse is... Tiësto in Disney werd toch wel in België uitgezonden? |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by crups
Vraagje: ik heb daar de hele nacht cameras zien rondlopen van jimtv, iemand een idee in welk programma dit verslag te zien zal zijn?? |
kdenk de vrijdagavond, hoe noemt dat weer, going out ofzo? |
|
|
| duk |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
ja cameras genoeg daar :)
Iemand toevallig die fotookes heeft gemaakt?
btw Een vraagje waar ik al lang mee zit : Als zo'n event over internet wordt gestreamed - kost dat dan veel meer aan de organisatoren? Zoja naar wie gaan die centen dan? (Dj's??)
Moeten de Dj's daar dan toestemming voor geven?
In de ons omliggende landen worden zulke events gestreamed dat het een lieve lust is - hier is da blijkbaar een taboe :whip: |
mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be
tis er eentje van tijdens de set van PVD.. :tongue3
wa betreft die livestreaming : het voorzien van isdn lijnen door belgacom is ni echt al te goedkoop, ma idd in budgetten zoals die van mayday is da een peulschil natuurlijk.
miss weeral iets te maken met SABAM? extra betalen ofzo...
die manne vrage voor alles geld e!!! :whip: |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by duk
miss weeral iets te maken met SABAM? extra betalen ofzo...
die manne vrage voor alles geld e!!! :whip: |
Welcome to Belgium :toothless |
|
|
| Real |
Vandaag (vrijdag) 19.30 & 23u op Jim
Morgen 19u
:)
Zie www.jim.be , Programma's -> Going Out |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by duk
mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be
tis er eentje van tijdens de set van PVD.. :tongue3
|
Schoon gedaan!!
Spijtig van geluid soms, maar ok als ge net ne nieuwe camera probeert ... |
|
|
| Magistrate |
kheb daar es naar gekeken going out, niet veel speciaals
interview met Westbam, Bailey en Beltram, niets over pvd :( |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Magistrate
kheb daar es naar gekeken going out, niet veel speciaals
interview met Westbam, Bailey en Beltram, niets over pvd :( |
Twas idd maar triest :o |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by duk
mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be
tis er eentje van tijdens de set van PVD.. :tongue3
|
Lekker , en goeie kwalteit :cool: ! |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by duk
mijn videoreportage is terug te vinden op www.glitterati.be
tis er eentje van tijdens de set van PVD.. :tongue3
|
zàlig filmke
memories all over again :crazy: |
|
|
| Real |
*bump* Kent iemand deze ID? Kwas ff opnieuw daar da filmpje van Glitterati aant kijken, en ik hoorde deze tune. :)
Tis één van deze tracks:
| quote: | 01 The Freak pres. Exo - Above the Clouds (Original Mix)
03 ID
08 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
09 Simon & Shaker - Make It (Dub Mix)
13 CJ Stone - Shine (Heart Of Stone Mix) (PvD Rework)
14 ID (DMA #3)
15 Jonesey - independance (Stadium Mix) (PvD Rework)
17 Gerry Cueto - Messages (PvD Edit)
|
|
|
|
|
|