|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
Liever 3x op zijn snoetje, dan 3x op zijn pietje hé.
Pissen in de zaal IS vies. Dat doe je thuis ook niet en als er 1000 man dat doet, dan stinkt de zaal, zeker met dit weer.
Nu ja, de mannen van de security zijn natuurlijk geen schooljuffrouwen die je er vriendelijk opwijzen dat dit ongepast is. Maar er een opmerking overmaken en desnoods 1x kloppen, zou toch al moeten volstaan.
Sloeg de man terwijl hij aan het pissen was? In dit geval moet dat nogal onverwacht en hard zijn aangekomen. |
|
|
| Wildfir3 |
| Eigenlijk zou het pas cool geweest zijn als die security hem een beheerste manier met zijn gezicht in zijn eigen zeik had gedrukt :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
De eerste overgang van NU NRG werd verstoord door een HEEL luide storing waardoor ik even dacht dat ik doof ging worden. Nog iemand opgemerkt? |
Yep, deed ff pijn :) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Eigenlijk zou het pas cool geweest zijn als die security hem een beheerste manier met zijn gezicht in zijn eigen zeik had gedrukt :D |
Opdrinken met een rietje. :p
Maar ja, hij zal nu sowieso enkele dagen moeten eten met een rietje.
offtopic:
Er was precies maar weinig volk. |
|
|
| FUSyke |
Om 9u was ik al binnen en ik ben direct even een kijkje gaan nemen in area 1. Daar was Mojado al lekker bezig met hun hitjes. Aangezien ik hun al eens aan het werk heb gezien ben ik eens een kijkje gaan nemen in de 2de area. Daar was Marcel Woods al bezig. Het was de eerste maal dat ik hem live aan het werk zag. Ik dacht eerst dat hij draaide zoals Fijneman maar Marcel Woods draait toch een stukje beter. Terug naar area 1 voor de Filterheadz. Daar ben ik ook nog Buoyant en Lizzy tegengekomen; het was aangenaam om jullie ff te zien:) In area 2 stond Robert Armani nog geprogrammeerd maar deze had afgezegd denk ik want DJ Youri speelde in zijn plaats. Daarna was het tijd de mannen waar ik voor gekomen was NU NRG & PvD. NU NRG was goed maar het bracht mij niet echt in beweging. Het was leuk om te zien hoe erg die mannen in hun muziek op gaan, vind ik echt wel nice. Dan was het de beurt aan PvD. Vroeger was ik geen fan van hem maar het laatste jaar ben ik zijn muziek echt gaan appreciëren en dit heb ik gisteren dan ook gedaan. Zijn setje was echt af, lang geleden dat ik nog zoiets heb gehoord. MOM vond ik eigenlijk niet veel soeps en ik ben dan maar nog even naar Joey Beltram gaan kijken. Man wat ging dat lekker hard:) Toen begon de werkweek toe te slaan en ben ik maar naar huis gegaan.
* De dj's vielen wel mee, alleen PvD sprong er echt tussen uit.
* De lasers waren meer dan ok maar de andere belichting viel dik tegen.
* Weinig volk dus ik ben benieuwd of er nog een 3de editie zal komen.
* Een pluspunt was dat de parking gratis was. Dit zijn we toch niet gewoon in Flanders Expo:)
* Een minpunt waren de hamburgers:(
Kortom, het was niet echt een super avondje. |
|
|
| Magistrate |
Mojado Live
01 ID
02 Naranja (Mr Sam Vision)
03 Fuerte
04 Senorita (Mr Sam Vision)
05 El Matador
06 Naranja (Dimitri Andreas Vision)
07 ID
08 El Toro |
|
|
| djcresto |
| niet al te veel gemist blijkbaar. Gisteren dan na het werk van rond middernacht tot half 5 nog op een terraske gezeten. Heb ik ook echt wel van genoten. Supergezellige sfeer, zelfs in een stad als Dendermonde. |
|
|
| MikeVee |
Tsja, onnodig geweld van de security, langs de andere kant waren er geen wachtrijen aan de wc's zoals verleden jaar dus veel moeite was het niet om naar een wc te gaan.
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Eigenlijk zou het pas cool geweest zijn als die security hem een beheerste manier met zijn gezicht in zijn eigen zeik had gedrukt :D |
Verleden jaar op mayday in flexpo heb ik gezien dat er een aantal hun zeik van de security moesten opkuisen :D . |
|
|
| Magistrate |
Paul van Dyk
00 Intro
01 The Freak pres. Exo - Above the Clouds (Original Mix)
02 Marcos - Just For a Day (Marc van Linden Remix)
03 ID
04 Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Symphony Dub)
05 Sander van Doorn - Dark Roast (Original Mix)
06 Paul van Dyk ft. Vega 4 - Time of our Lives (UK Club Mix)
07 Randy Katana - Fancy Fair 2005
08 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
09 Simon & Shaker - Make It (Dub Mix)
10 Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Mix)
11 Yellow Blackboard - Superfly (Andy Moor Remix)
12 Freefall - Sky Dive (Hi Fi Bugs Mix)
13 CJ Stone - Shine (Heart Of Stone Mix) (PvD Rework)
14 ID (DMA #3)
15 Jonesey - independance (Stadium Mix) (PvD Rework)
16 Paul van Dyk - For An Angel (Marc van Linden Remix)
17 Gerry Cueto - Messages (PvD Edit)
18 Paul van Dyk ft. Hemstock & Jennings - Nothing But You (PvD Club Mix)
zotte set :eyespop: :eyes: :crazy: PvD = GOD |
|
|
| djcresto |
+1
Het gedrag van de security is niet goed te praten. Maar pissen in de zaal doe je ook niet. |
|
|
| Magistrate |
| achteraf gezien had ik graag zo'n zwart vandit t-shirtje gehad, der waren er blijkbaar nog veel met 1 |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by STEF59
i come back from mayday. About 800-1000 people. I will help someone who will post the playlist in the tracklists forum. |
so wrong.
it wasn't sold out but there were atleast 2-3k people.
It's just so big and when it's not completely full, it seems like there were only 1k visitors . |
|
|
|
|