|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by pooley
^^
nice :)
maja tis da, den avond is om zeep, volgens mij was hij nog ni zat dus ff naar de wc's gaan kon toch wel zeker.
en bij die van den ingang was geen volk, of was die gewoon toe :)
Langste dak hebben moeten aanschuiven was 5 minuutjes |
we hadden op voorhand toch wel wat ingedronken ;)
hij had idd eventjes naar het toilet moeten gaan, maar ja tis gewoon gebeurd, hij had er nie bij nagedacht dus is het ook klein beetje zijn eigen schuld dat ze hem buiten wilde zetten, maar het slaan is nog altijd niet goed te praten !!! |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Buoyant
we hadden op voorhand toch wel wat ingedronken ;)
hij had idd eventjes naar het toilet moeten gaan, maar ja tis gewoon gebeurd, hij had er nie bij nagedacht dus is het ook klein beetje zijn eigen schuld dat ze hem buiten wilde zetten, maar het slaan is nog altijd niet goed te praten !!! |
nu klink ik wel als jezus ofzo, maar geweld is eigenlijk nooit verantwoord, als die security man dat maar zo kan oplossen dan is dat een slechte security |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Magistrate
nu klink ik wel als jezus ofzo, maar geweld is eigenlijk nooit verantwoord, als die security man dat maar zo kan oplossen dan is dat een slechte security |
Uh?
Jezus zei altijd: als iemand je op je rechterwang slaat, moet je je andere wang aanbieden. |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Uh?
Jezus zei altijd: als iemand je op je rechterwang slaat, moet je je andere wang aanbieden. |
Als ge de bijbel leest, lees hem dan ook ineens helemaal.
Op blz 734 staat: Als iemand urineert in Flanders Expo, sla hem dan niet op zijn gezicht. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Giesber
Als ge de bijbel leest, lees hem dan ook ineens helemaal.
Op blz 734 staat: Als iemand urineert in Flanders Expo, sla hem dan niet op zijn gezicht. |
tenzij die aant wiekse was:D |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by mellow_head
tenzij die aant wiekse was:D |
In da geval moet ge een handje toesteken |
|
|
| Jasperovitsj |
Uh?
En ge ziet, dat heeft hem een lang en gelukkig leven opgeleverd... |
|
|
| Bunz |
Zijn de sets nu eigelijk erges opgenomen/uitgezonden ?
neen, zekers ? :) |
|
|
| DJ Zetski |
Uh?
LOL zeg, grapjas :) Waarschijnlijk wel de leukste thuis... |
|
|
| crups |
| Vraagje: ik heb daar de hele nacht cameras zien rondlopen van jimtv, iemand een idee in welk programma dit verslag te zien zal zijn?? |
|
|
|
|