|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Ik ga ook niet denk ik |
|
|
| MikeVee |
| Ik ben aanwezig tot na Members Of Mayday. |
|
|
| FUSyke |
| Van Starfighter tot MOM in room 1 en daarna naar room 2 voor Jack De Marseille en Marco V:) |
|
|
| Joker666 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Van Starfighter tot MOM in room 1 en daarna naar room 2 voor Jack De Marseille en Marco V:) |
den deze idem |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik ga morgen mijn kaart halen. Wel idd een slechte datum voor de studentjes... Maar ik WIL Paul van Dyk echt wel zien draaien. 'k ben er heel benieuwd naar. 'k Ben ook heel tevreden met de line-up, tenminste eens een feestje met klasse in België. Hopelijk geen kinderfeestje dus. En eens genen Tiësto, anee, die heeft teveel werk met draaien op rockfestivals. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Maar ik WIL Paul van Dyk echt wel zien draaien. 'k ben er heel benieuwd naar. 'k Ben ook heel tevreden met de line-up, tenminste eens een feestje met klasse in België. |
True!
Zaterdag m'n kaartje halen :D :D |
|
|
| Kaidreas |
kga misschien ook een kijkje nemen, de paul en nu nrg. plus members of mayday???
jowza :eyes: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kga misschien ook een kijkje nemen, de paul en nu nrg. plus members of mayday???
jowza :eyes: |
kom maar af, ik zal er ook zijn :D |
|
|
| pooley |
Wat zie ik juist, da valt samen met Jean of the jungle :///
 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
kom maar af, ik zal er ook zijn :D |
ke sgoe??? date? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by pooley
Wat zie ik juist, da valt samen met Jean of the jungle :///
|
:eyespop: DJ Philip in Illusion :eyespop: Als hij deze keer effectief komt.
Maar nog niet zo overtuigend als PvD :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:eyespop: DJ Philip in Illusion :eyespop: Als hij deze keer effectief komt.
|
Yep Jean heeft ook op zijn birthday (@Shaft) gespeeld ;). Is wel wat commotie rond geweest, er zal niet snel een volgende keer zijn zolang Philip in Shaft blijft draaien :( . |
|
|
|
|