|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Philip komt hoor, geen paniek |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:eyespop: DJ Philip in Illusion :eyespop: Als hij deze keer effectief komt.
Maar nog niet zo overtuigend als PvD :) |
OMG
is dat DE dj philip van moments??? |
|
|
| eSiK |
sorry i have a problem! :(
I wanna hear the live transmission form mayday 2005-prototypes in belgium! :D
does anyone know if there will be any internet transmission?
thanks in advance for your help!!
greetings from Poland !
bye! |
|
|
| STEF59 |
I don't think mayday Belgium will be broadcasted. Last year, it was not. This year, the event is annouced by a belgium radio called "studio brussel". You can hear it online at : www.studiobrussel.be
I don't know if they will broadcast the event but i don't think, because the members who organize mayday come from the club "cherrymoon", a techno club in Belgium.They want to make a lot of money and the major problem for this year is that the sound of their club and at mayday is very loud. They are totally crazy and people don't want to come back to mayday. they are now deaf. |
|
|
| Magistrate |
| ^i can only agree with this, i'm deaf now and also blind thanx to mayday, but i will come back this year |
|
|
| Joker666 |
| Wij hebben een kaart over voor Mayday Belgium! Iemand interesse aan €20? |
|
|
| Bunz |
Ik heb gehoord dat er vrijdag misschien een 24u staking is van de NMBS
stel je voor :nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bunz
Ik heb gehoord dat er vrijdag misschien een 24u staking is van de NMBS
stel je voor :nervous: |
nee :eek:
| quote: | Passagier slaat treinbegeleider en vrouwelijke medepassagier
Een passagier van de trein tussen Brussel en Ottignies, die onder invloed van alcohol was, heeft zaterdagavond een treinbegeleider en een vrouwelijke medepassagier rake klappen verkocht. Hij werd opgepakt door veiligheidsbeambten van de NMBS, van wie er één eveneens klappen kreeg.
De 25-jarige man uit Sint-Gillis had zich op de trein tegenover een vrouwelijke passagier gezet. Nadat hij handtastelijkheden pleegde, veranderde de vrouw van wagon. De man volgde haar en sloeg de vrouw meermaals. Ook een treinbegeleider die de vrouw wilde helpen, deelde in de klappen. Uiteindelijk kon een andere passagier tussenkomen, waarna de agressieve passagier de benen nam.
Hij werd uiteindelijk bij de kraag gevat door veiligheidsagenten van de spoormaatschappij, van wie er één eveneens werd geslagen. De man werd herkend door een van de slachtoffers, maar beweert dat de treinbegeleider een en ander had uitgelokt. Hij geeft toe de begeleider en de vrouw te hebben geslagen, maar kan zich niet herinneren dat hij haar heeft aangeraakt. |
Kheb de oorzaak gevonden denk ik. Jeez achterlijke mens. |
|
|
| crups |
| Vrijdag 20!!! Mei zou er gestaakt worden dus ik denk dat er nu vrijdag niet al te veel problemen zullen zijn (hoop ik :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by crups
Vrijdag 20!!! Mei zou er gestaakt worden dus ik denk dat er nu vrijdag niet al te veel problemen zullen zijn (hoop ik :) |
ware het niet dat 20 mei reeds voorbij is =p |
|
|
|
|