|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
Dit feestje is inderdaad midden in de examens...
Spijtig want Pvd wil ik zeker is live bezig zien :o |
|
|
| djcresto |
| met pvd ben ik er toch veel kans bij. :D |
|
|
| Bunz |
prachtig !
daar wil ik zeker bij zijn :) |
|
|
| Joker666 |
Eindelijk PvD dus nog eens in België!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| 1Million$shot |
Heb hem eens in Zillion weten draaien, was echt machtig vet !!! :eyespop:
Mja, en over love from above zal ik maar zwijgen zeker ? :D |
|
|
| Kelly* |
| Voor Paul Van Dyk kom ik toch ook tot in Flanders Expo :D |
|
|
| Oester |
| sweet sweet ... hopelijk ist betaalbaar :s |
|
|
| BZRK |
| Weekend voor da mijn examens beginnen. Da zal dus niks worden :( |
|
|
| aylake |
| Supper zouk zo zeggen. God komt naar gent, daar hebben we jaren op zitten wachten! 2 dagen voor me verjaardag, mega! Nu nog vipjes derbij ent kan nimeer stuk :toocool: |
|
|
| Kaidreas |
God... Omg
misschien kan hij wel slechtere dj beter laten draaien door een aanraking... snel stuur regi op hem af :o
ik heb eigenlijk nie veel goesting om hem te zien..
1. ik weet totaal niet wat te verwachten??? hoe zijn zen sets? iemand een recente tracklist?
2. na zijn cd reflections, wil ik hem zelfs gewoon niet zien... bwak... spijtig dat ik daaraan geld heb verspeeld |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
1. ik weet totaal niet wat te verwachten??? hoe zijn zen sets? iemand een recente tracklist?
|
Kies maar uit mag zelfs eentje zijn van 3 á 4 maand geleden, hij draait toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang hetzelfde, ik vind hem zeker goed draaien, ben "lekker uit de bol" gegaan vorig jaar op Innercity, maar dat was omdat ik iedere keer al voor 70% wist welk nummer der ging volgen. Maar goed, als er nog andere goeie namen komen is dit zeker te overwegen. |
|
|
|
|