|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
totaal vergeten mijn groupie PvD shirt aan te doen :)
Al bij al vond ik het zeer goed, de muziek stond idd niet zo luid, wel goed voor de normùale mens maar bij mij moet het gewoon luid staan.
Ze moeten is beginnen met de boxen in de lichtbrug te hangen of van die racks van 10-12 racks op te hangen.
wat minder volk idd maar dat was juist perfect, ge ziet veel mensen feesten graag als er wat minder volk is, overal zag ge mensen door het volk heen dansen.
Lekker op wandel gaan :)
for an angel was men hoogtepunt. Veel op techno zitten gaan wat de max was. Soms vond ik PvD wat te soft maja, das persoonlijk.
parking gratis ok, maar dat de flikken u op de parking zelf beginnen te foielleren en uw auto uit te mesten, kom hé :) das TE gemakkelijk :)
twas wel ff stressen, 7 flikke rond u auto.
en die security, ach ja, soms was er evenveel security als publiek :) |
|
|
| BZRK |
Ik vond het allemaal maar niks, veel te hard, veel te veel techno for my likings. Om 3u zijn we dan maar al vertrokken.
Voor mij niet meer, maar ik denk dat ze met deze opkomst het volgend jaar niet nog eens gaan proberen.
Ik vond de set van PvD trouwens ook maar niks, maar daar sta ik redelijk alleen mee blijkbaar. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by pooley
parking gratis ok, maar dat de flikken u op de parking zelf beginnen te foielleren en uw auto uit te mesten, kom hé :) das TE gemakkelijk :)
twas wel ff stressen, 7 flikke rond u auto. |
Waar had je je bollen dan verstopt? |
|
|
| Joker666 |
Het enige echt positieve van de avond vond ik het setje van PVD en de 12 lazers in main hall.
Verder misschien nog vermeldens waard, setje van Filterheadz, Marcel Woods en Nu Nrg.
Ook doorgegaan om 3u15... één van de mindere feestjes van de laatste jaren voor mij! Had VEEL VEEL meer verwacht van Mayday!!!
En MOM was echt wel beneden alle peil... man man man! |
|
|
| InTeXoR |
die mannen van scorpion staan op alle darcon events bij mijn weten en ik vind die mannen altijd zeer correct en ik ben meestal thans ook nie de nuchterste mens in de zaal :D dus als die op uw gezicht slaan is daar een reden voor. als ge u gedraagt hebt ge nooit zoiets voor.
feestje zelf: superrr van begin tot einde voor mij.
fijn dat er al een tracklist is samengesteld van paul z'n set :)
greetz |
|
|
| Wildfir3 |
| T is heel erg pijnlijk voor de organisatie, maar ik hoop dat ze toch iets leren van de schamele opkomst: organiseer uw feesje op een AANVAARDBARE datum! Zet zoiets begin juli, en ge verkoopt uit :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Eigenlijk zou het pas cool geweest zijn als die security hem een beheerste manier met zijn gezicht in zijn eigen zeik had gedrukt :D |
hahahaha
puppy style.
die kerel had het toch heel anders kunnen aanpakken dan gewoon beginnen meppen. jeees soms leven er toch een bende primaten in belgie e.. als het u niet aansta---> gewoon beginnen meppen, das de oplossing :rolleyes: |
|
|
| Bunz |
Niet geheel wa ik verwacht had ma kheb me toch heel goed geamuseerd.
PvD was gewoon machtig :crazy:
Wie was trouwes de kerel met Beta T-shirt ? :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
die mannen van scorpion staan op alle darcon events bij mijn weten en ik vind die mannen altijd zeer correct en ik ben meestal thans ook nie de nuchterste mens in de zaal :D dus als die op uw gezicht slaan is daar een reden voor. als ge u gedraagt hebt ge nooit zoiets voor.
|
ooh nee dan ist goed,dan was het zijn fout en mogen hem een bloedneus slaan,zodat hij naar het ziekenhuis moet, nee dan zat hij helemaal verkeerd, nee de security was correct sorry !!!
het heeft weinig zin om hier over te door te gaan als mensen met zo een loser instellingen en argumenten afkomen, te zielig.
man man, het is het niet waard |
|
|
| Svinuske |
| quote: | Originally posted by Bunz
Niet geheel wa ik verwacht had ma kheb me toch heel goed geamuseerd.
PvD was gewoon machtig :crazy:
Wie was trouwes de kerel met Beta T-shirt ? :) |
waarschijnlijk was ik da :tongue3 |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by djcresto
+1
Het gedrag van de security is niet goed te praten. Maar pissen in de zaal doe je ook niet. |
Al steekt ge de zaal in de fik, slaan moeten ze nie doen. |
|
|
|
|