|
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
zouden er al veel tickets verkocht zijn?
want ik heb er nog gene, zou ik die beter snel kopen, hoe zat dat vorige jaren? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Real
is da feitelijk den definitieve timetable? Want op de site van Mayday staat nog niks van uren.
Nog maar 1 maandje verwijderd, en ik kan al met redelijke zekerheid zeggen dat ik ook aanwezig zal zijn, vooral voor PvD ! :eyespop: :eyespop: |
Ik heb deze timetable van de site zelf gehaald. Ik heb het ook al gezien dat de timetable van de site is gehaald. |
|
|
| djcresto |
| ik heb diezelfde timetable hier in een boekje staan, duur drukwerk :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik heb diezelfde timetable hier in een boekje staan, duur drukwerk :D |
Ik ben toch nog niet overtuigd.
Ik wacht eerst op een officiêle aankondiging in het Belgisch Staatsblad! :) |
|
|
| FUSyke |
| Nog 3 weekjes te gaan:) Wie gaat er hier allemaal? |
|
|
| Aurélie |
| Ik ga ook moeten passen. Heb die maandag examen :whip: . Enorm pijnlijk. Ik mis echt zelden een groot feest van dit kaliber in België :mad: |
|
|
| Magistrate |
ik heb maar de donderdag erna een examen, en na PvD ga ik weg en ik woon in gent dusja, niet zo'n probleem
deze week koop ik tickets |
|
|
| Joker666 |
| Heb mijn kaarten al enkele weken... |
|
|
| FUSyke |
| Een dezer dagen ga ik ook eens achter mijn kaartjes. Een feestje met PvD, NU NRG en Marco V mag ik gewoon niet missen. Ik vind het wel spijtig dat het voor sommigen in de examens valt. Dit moet wel knudde zijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb die dinsdag ook examen, dus ik ga waarschijnlijk ook passen. Ik ben dan wel weer Ferry in de Asta de week erna aant overwegen... |
|
|
| Bunz |
heb mijn tickets deze week gehaald
het valt gelukkig nog 2 weken voor mijn examens |
|
|
|
|