return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Mayday 2005 (Gent) => Paul van Dyk! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Magistrate
zouden er al veel tickets verkocht zijn?
want ik heb er nog gene, zou ik die beter snel kopen, hoe zat dat vorige jaren?
FUSyke
quote:
Originally posted by Real
is da feitelijk den definitieve timetable? Want op de site van Mayday staat nog niks van uren.

Nog maar 1 maandje verwijderd, en ik kan al met redelijke zekerheid zeggen dat ik ook aanwezig zal zijn, vooral voor PvD ! :eyespop: :eyespop:

Ik heb deze timetable van de site zelf gehaald. Ik heb het ook al gezien dat de timetable van de site is gehaald.
djcresto
ik heb diezelfde timetable hier in een boekje staan, duur drukwerk :D
Real
quote:
Originally posted by djcresto
ik heb diezelfde timetable hier in een boekje staan, duur drukwerk :D

Ik ben toch nog niet overtuigd.

Ik wacht eerst op een officiêle aankondiging in het Belgisch Staatsblad! :)
FUSyke
Nog 3 weekjes te gaan:) Wie gaat er hier allemaal?
BZRK
Probably
Aurélie
Ik ga ook moeten passen. Heb die maandag examen :whip: . Enorm pijnlijk. Ik mis echt zelden een groot feest van dit kaliber in België :mad:
Magistrate
ik heb maar de donderdag erna een examen, en na PvD ga ik weg en ik woon in gent dusja, niet zo'n probleem

deze week koop ik tickets
Joker666
Heb mijn kaarten al enkele weken...
FUSyke
Een dezer dagen ga ik ook eens achter mijn kaartjes. Een feestje met PvD, NU NRG en Marco V mag ik gewoon niet missen. Ik vind het wel spijtig dat het voor sommigen in de examens valt. Dit moet wel knudde zijn.

Jasperovitsj
Ik heb die dinsdag ook examen, dus ik ga waarschijnlijk ook passen. Ik ben dan wel weer Ferry in de Asta de week erna aant overwegen...
Bunz
heb mijn tickets deze week gehaald

het valt gelukkig nog 2 weken voor mijn examens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement