|
Lost (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
Lost.S02E01.HDTV.XviD-LOL.avi
Såg igår...
:D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Lost.S02E01.HDTV.XviD-LOL.avi
Såg igår...
:D |
Omg måste tanka!
(Jobbigt att inte kunna se dom på tv längre :toothless ) |
|
|
| jofawe |
jag har också sett det avsnittet.
är mest förbryllad över hur han kan ha tvättmaskiner av en snorny årsmodell där nere.. |
|
|
| St_Andrew |
| Såg just på "Prison Break", verkar oxå vara en schysst serie :D |
|
|
| St_Andrew |
Så, nu har jag oxå sett. Verkar lovande!
| quote: | Originally posted by jofawe
är mest förbryllad över hur han kan ha tvättmaskiner av en snorny årsmodell där nere.. |
Och framförallt, dom färska frukterna! |
|
|
| Clearthought |
Va!!?
Har säsong 2 kört igång alltså?? Måste jag kolla upp..
Men fan dom får börja leverera lite svar tycker jag alltså, jäkligt spännande med mysterier och sånt men nu vill jag ha reda på va fan det där är för ö... |
|
|
| DjAviander |
Har säsong 2 börjat släppas?!?! Jag och mina polare hade marathon på säsong 1 och är helt sjukt taggade på säsong 2 så :) :crazy:
Håller med clearthought, skönt och roligt med mysterier, men svaren då? |
|
|
| St_Andrew |
Har laddat ner 2a avsnittet nu, har dock inte kollat på det än, kanske gör det ikväll...
Hursom e jag helt fast vid prison break, sjukt bra serie :) Kollat på 5 avsnitt dom senaste 2 dagarna :p |
|
|
| jofawe |
| detta lost känns som ett mellanavsnitt =) |
|
|
| Cloudburst |
| Titta övre vänstra hörnet 39:25. |
|
|
| Hauken |
Börjar bli less på att varje avsnitt inehåller 50% från förra, 40% flashbacks och 5% "mellansekvenser" innan reklam. Resterande 5 är "riktigt" avsnitt typ...
Så otroligt segt. tröttsamt.
Detta avsnitt sög. Men givetvis så vill man se mer..................................... |
|
|
| Clearthought |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Titta övre vänstra hörnet 39:25. |
Tittade..såg inget..:confused: |
|
|
|
|