|
Lost (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| det e på väg hem nu, störigt att man inte hinner titta igenom det innan föreläsningarna börjar bara :( |
|
|
| DjDanniKay |
| quote: | Originally posted by Smekbar
det e på väg hem nu, störigt att man inte hinner titta igenom det innan föreläsningarna börjar bara :( |
Jepp, samma här..:)
Skall ses på snart!! :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by DjDanniKay
Jepp, samma här..:)
Skall ses på snart!! :D |
oj oj oj .. det var spännande... huuugaligen! |
|
|
| Cloudburst |
:D (såg den igår)
En vecka till nästa. :( |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
:D (såg den igår)
En vecka till nästa. :( |
jag hatar att vänta :P |
|
|
| Crash |
jag såg andra avsnittet och kände att karaktärerna var så jävla övergjorda.
Tex när den där bruden inte ville översätta den där franska bruden på radion.....och hon vart och grina och jävlas, kändes verkligen overkill. samt den där snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och så vidare.
fast jag såg bara på det för att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Crash
jag såg andra avsnittet och kände att karaktärerna var så jävla övergjorda.
Tex när den där bruden inte ville översätta den där franska bruden på radion.....och hon vart och grina och jävlas, kändes verkligen overkill. samt den där snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och så vidare.
fast jag såg bara på det för att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se. |
neee det vet jag inte om jag håller med om direkt....
den där bruden förstår jag... du ser la hur hennes perosnlighet är???? det finns sånna brudar på riktigt ;)
och att hon är fast på en öde ö gör det nog ännu värre..
samma sak för omg were gonna die snubben.... hur tror du själv du hade varit om du hade varit med om en plan krasch mitt på en öde ö och du inte vet om nån kommer att komma eller inte.. tänk på det du ;) hehe |
|
|
| Cloudburst |
| Såg del 16 igår natt. :) Det jag gillar med serien att många av personerna har något gemensamt på nått mystiskt sätt. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Såg del 16 igår natt. :) Det jag gillar med serien att många av personerna har något gemensamt på nått mystiskt sätt. |
Jag tänkte se det nu :) |
|
|
| jofawe |
såg nyss avsnitt 17 :)
Måste bara avslöja en sak..
Såg ni med Hurley på TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till? :) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by jofawe
såg nyss avsnitt 17 :)
Måste bara avslöja en sak..
Såg ni med Hurley på TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till? :) |
Whoa, såg inte det första gången! Var tvungen att kontrollera. Vill veta förklaringen... :D Gah, en vecka till... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Whoa, såg inte det första gången! Var tvungen att kontrollera. Vill veta förklaringen... :D Gah, en vecka till... |
Nu är det mycket märkligt..
Man börjar ju få reda på sambandet mellan folket nu.. |
|
|
|
|