return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Lost (pg. 4)
View this Thread in Original format
Smekbar
det e på väg hem nu, störigt att man inte hinner titta igenom det innan föreläsningarna börjar bara :(
DjDanniKay
quote:
Originally posted by Smekbar
det e på väg hem nu, störigt att man inte hinner titta igenom det innan föreläsningarna börjar bara :(



Jepp, samma här..:)
Skall ses på snart!! :D
jofawe
quote:
Originally posted by DjDanniKay
Jepp, samma här..:)
Skall ses på snart!! :D



oj oj oj .. det var spännande... huuugaligen!
Cloudburst
:D (såg den igår)

En vecka till nästa. :(
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
:D (såg den igår)

En vecka till nästa. :(


jag hatar att vänta :P
Crash
jag såg andra avsnittet och kände att karaktärerna var så jävla övergjorda.

Tex när den där bruden inte ville översätta den där franska bruden på radion.....och hon vart och grina och jävlas, kändes verkligen overkill. samt den där snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och så vidare.

fast jag såg bara på det för att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se.
dbl
quote:
Originally posted by Crash
jag såg andra avsnittet och kände att karaktärerna var så jävla övergjorda.

Tex när den där bruden inte ville översätta den där franska bruden på radion.....och hon vart och grina och jävlas, kändes verkligen overkill. samt den där snubben som hela tiden tjafsade om "OMG WERE GONA DIE, THE RADIO DOESNT WORK, NOTHING WORKS ASHDGjksg" och så vidare.

fast jag såg bara på det för att jag ville se ett roligt monster....vilket jag inte fick se.


neee det vet jag inte om jag håller med om direkt....
den där bruden förstår jag... du ser la hur hennes perosnlighet är???? det finns sånna brudar på riktigt ;)
och att hon är fast på en öde ö gör det nog ännu värre..

samma sak för omg were gonna die snubben.... hur tror du själv du hade varit om du hade varit med om en plan krasch mitt på en öde ö och du inte vet om nån kommer att komma eller inte.. tänk på det du ;) hehe
Cloudburst
Såg del 16 igår natt. :) Det jag gillar med serien att många av personerna har något gemensamt på nått mystiskt sätt.
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Såg del 16 igår natt. :) Det jag gillar med serien att många av personerna har något gemensamt på nått mystiskt sätt.


Jag tänkte se det nu :)
jofawe
såg nyss avsnitt 17 :)
Måste bara avslöja en sak..

Såg ni med Hurley på TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till? :)

Cloudburst
quote:
Originally posted by jofawe
såg nyss avsnitt 17 :)
Måste bara avslöja en sak..

Såg ni med Hurley på TV:n hos mannan Jin levererar ett meddelande till? :)


Whoa, såg inte det första gången! Var tvungen att kontrollera. Vill veta förklaringen... :D Gah, en vecka till...
jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Whoa, såg inte det första gången! Var tvungen att kontrollera. Vill veta förklaringen... :D Gah, en vecka till...


Nu är det mycket märkligt..
Man börjar ju få reda på sambandet mellan folket nu..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement