return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Lost (pg. 9)
View this Thread in Original format
zoric
Yeah. Måste säga att Lost är en av de få bra serierna som går på tv för tillfället förutom de gamla förstås..
jofawe
Fy Fan vad bra säsongsavslutningen var!!!
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
Fy Fan vad bra säsongsavslutningen var!!!


hehe var helt okay, men nu måste man ju se sesong två oxå :p

och vad fan gjorde dom där smugglarna (eller vad dom nu var) mitt ute i ingenstans (som dom vilka verka få det som), i en liten fiskbåt?! :p
mr_fisken
quote:
Originally posted by St_Andrew
hehe var helt okay, men nu måste man ju se sesong två oxå :p

och vad fan gjorde dom där smugglarna (eller vad dom nu var) mitt ute i ingenstans (som dom vilka verka få det som), i en liten fiskbåt?! :p


Dom var ju "the others"

Undrar om han dryga killen dog
Undrar om dom kommer flyta i land på ön där alla andra är
Undrar vad som är nedanför stegen
Undrar vart dom för pojken
Undrar vad det är som spökar i skogen och sliter upp trädena
Cloudburst
Denna väntan på säsong 2! :(

Men fan va jag diggar denna serie! :D
St_Andrew
quote:
Originally posted by mr_fisken
Dom var ju "the others"


LOL, fatta aldrig jag... trodde "the others" hade nått att göra med "spökerna"... men aha, det förklarar ju varför dom bara ville ha pojken (eller delvis iaf)..

quote:
Undrar om han dryga killen dog
Undrar om dom kommer flyta i land på ön där alla andra är
Undrar vad som är nedanför stegen
Undrar vart dom för pojken
Undrar vad det är som spökar i skogen och sliter upp trädena


mycket och undra över! tycker det där spöket förstörde det hela lite, tog bort lite av den semi verkliga stämmningen!
jofawe
det där spöket var ju den svarta röken..
St_Andrew
quote:
Originally posted by jofawe
det där spöket var ju den svarta röken..


huh? menar du att spöket fixade den svarta röken, eller mena du att den svarta röken var ett spöke? eller va? :conf:
mr_fisken
quote:
Originally posted by St_Andrew
LOL, fatta aldrig jag... trodde "the others" hade nått att göra med "spökerna"... men aha, det förklarar ju varför dom bara ville ha pojken (eller delvis iaf)..


Jag antog det, måste det ju vara men jag kan ju ha fel:rolleyes:



quote:
mycket och undra över! tycker det där spöket förstörde det hela lite, tog bort lite av den semi verkliga stämmningen!


Mmm håller verkligen med, lixsom röken/spöken whatever förstörde mycket, fast det kommer väl mer naturliga förklaringar, gillar inte när något är orealistiskt (även om det mesta igentligen är det i Lost) men teoretiskt sätt skulle det ju kunna ha hänt höhö
Dj_Irish
Buuu för avslutningen!

Nu måste jag ju följa nästa säson oxå :p

Hade hoppats på lite fler klarheter och lite fler frågetecken skulle rätas ut. Helt klart ett starkt avsnitt men som avslut är det frustrerande. Jag är lite anti när jag känner att man drar ut på det i oändligheten á la Arkiv-X

Men men, helt klart varit det intressantaste att följa på TV/Dator detta halvåret :)

Rikard
Ingen här som har nån koll på om nån torrenttracker har avsnitten 15-20? :)

vill inte förstöra och ladda ner dem nya avsnitten, har ju bara följt med serien på 4an innan :(

edit: HAHA, minuterna efter så läggs ett pack med hela säsong 1 på : ) mumsigt fullibibban!
zoric
Såg att avsnitt 25 fanns tillgängligt idag.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement