|
Lost (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| vad jag vet så är varenda release (tror det är 3 eller 4) av den nukad, dvs att något är fel i dem, som t.ex. ljud- och/eller bildfel. Vi får hoppas på att LOL släpper en ordentlig version senare idag.. |
|
|
| Clearthought |
Snart finns s02e05 ute :D:D Eftersom det inte hände sååå mkt i e04 (på nya-ledtrådar-fronten) tror jag det kommer bli lite sånt i detta :)
Förresten, i vilka avsnitt har man sett "the black cloud"? alltså det där som flyger runt... |
|
|
| Cloudburst |
| Äntligen sett avsnitt 6! :D |
|
|
| zoric |
| Jag är för slö för att titta på Lost, Orkar inte hålla tider eller ladda hem.. |
|
|
| Cloudburst |
| Pontén rumppippar oss allihop! :nervous: |
|
|
| anuga |
| Har det :D ska se det påvägen hem från jobbet senare :D |
|
|
| Cloudburst |
Hmm, hade hoppats komma lite framåt i handlingen... :(
Men, men... |
|
|
| Christian Ö. |
ska börja titta på Lost hade jag tänkt:P
tanka alla på s. 1 i somras och såg alla 10 i sträck men sen blev det för mycket och så orka jag inte se på fler... men det verkar värt att se så:D |
|
|
| anuga |
| Har jag missat något eller skulle inte 10'an släppts för typ 2 veckor sen snart??? |
|
|
|
|