return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Lost (pg. 12)
View this Thread in Original format
P4z!
vad jag vet så är varenda release (tror det är 3 eller 4) av den nukad, dvs att något är fel i dem, som t.ex. ljud- och/eller bildfel. Vi får hoppas på att LOL släpper en ordentlig version senare idag..
Cloudburst
Om man kör in siffrorna 4, 8, 15, 16, 23, 42 som kordinater:

http://maps.google.com/maps?q=4.815...9&iwloc=A&hl=en
St_Andrew
quote:
Originally posted by Cloudburst
Om man kör in siffrorna 4, 8, 15, 16, 23, 42 som kordinater:

http://maps.google.com/maps?q=4.815...9&iwloc=A&hl=en


Cooooool :)
Clearthought
Snart finns s02e05 ute :D:D Eftersom det inte hände sååå mkt i e04 (på nya-ledtrådar-fronten) tror jag det kommer bli lite sånt i detta :)

Förresten, i vilka avsnitt har man sett "the black cloud"? alltså det där som flyger runt...
Cloudburst
Äntligen sett avsnitt 6! :D
zoric
Jag är för slö för att titta på Lost, Orkar inte hålla tider eller ladda hem..
Cloudburst
Pontén rumppippar oss allihop! :nervous:
anuga
Har det :D ska se det påvägen hem från jobbet senare :D
Cloudburst
Hmm, hade hoppats komma lite framåt i handlingen... :(

Men, men...
Cloudburst
http://idg.se/ArticlePages/200512/0...0742_MW.dbp.asp

:wtf:

Nu saknas en mac.

Christian Ö.
ska börja titta på Lost hade jag tänkt:P
tanka alla på s. 1 i somras och såg alla 10 i sträck men sen blev det för mycket och så orka jag inte se på fler... men det verkar värt att se så:D
anuga
Har jag missat något eller skulle inte 10'an släppts för typ 2 veckor sen snart???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement