return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Lost (pg. 5)
View this Thread in Original format
AC.
Jag tycker det är en väl gjord serie men historien ger jag inte mycket för alls. Känns i det närmaste löjlig emallanåt.
Dj_Irish
Jahapp, då har man fastnat för denna serie.

Mycket snack om den när jag var i USA i september så jag kikade lite på andra avsnittet när det gick på fyran för inte så länge sedan. Inte så dumt tänkte jag och skaffade raskt resten av säsong 1. Såg 5 avsnitt på raken när jag satt och slappade i helgen och måste nu se resten så snart som möjligt. :p
jofawe
FAN VAD SUR JAG BLEV!!
Hade laddat hem avsnitt 118 (där man får veta Hurleys hemlighet ;))
Så lägger filjäveln av när det är 10% kvar, PRECIS innan man får veta .. FAAAAN!

Sen när jag ska upp på DC och ladda hem det igen, ja då jävlar har min share försvunnit..

HELVETE!

Det kanske är så som Hurley tror :nervous:
dbl
quote:
Originally posted by jofawe
FAN VAD SUR JAG BLEV!!
Hade laddat hem avsnitt 118 (där man får veta Hurleys hemlighet ;))
Så lägger filjäveln av när det är 10% kvar, PRECIS innan man får veta .. FAAAAN!

Sen när jag ska upp på DC och ladda hem det igen, ja då jävlar har min share försvunnit..

HELVETE!

Det kanske är så som Hurley tror :nervous:


hahahaha.. taskigt du ;)

såg precis klart det nu.. hel bra.. men faaaaaaaaan att man måste vänta en vecka till nu :whip:
jofawe
quote:
Originally posted by dbl
hahahaha.. taskigt du ;)

såg precis klart det nu.. hel bra.. men faaaaaaaaan att man måste vänta en vecka till nu :whip:



Nu är jag lugnare :)
Där ser man :P


Du .. nästa sänds inte förrens om 1 månad och 10 dagar ..

(från tvtome.com)
19. 1-19 118 13-Apr-2005 Deux Ex Machina
dbl
quote:
Originally posted by jofawe
Nu är jag lugnare :)
Där ser man :P


Du .. nästa sänds inte förrens om 1 månad och 10 dagar ..

(från tvtome.com)
19. 1-19 118 13-Apr-2005 Deux Ex Machina


men seriöst.. så kan dem ju fan inte göra :whip: :mad:
Cloudburst
Jefflar alltså, gillade avsnittet! :D Älskar sånt här mystiskt skit!

Och vad är det jag hör? EN MÅNAD OCH 10 DAGAR till nästa? :(
Dj_Irish
På söndag blir det pizza och Lost-festival för min del :)
Kongo_kim
bäst är ju

"Lost presenteras av hitta.se"

:D
Chrill
hmm, las vegas nämndes tidigare i denna tråd, sänder 5an det längre eller blir det å tanka hem avsnitten?

jofawe
HUPP!

Nytt avsnitt ute nu.. Lost s01e19 Dues Ex Machina

Ska se det snart =)
Cloudburst
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:p


Okej jag överdrev, men lite glad är jag allt. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement