|
Lost (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| ahh efter all denna väntan.. bra avsnitt :gsmile: |
|
|
| Cloudburst |
| ok, kunde vart bättre men jag är nöjd. :) |
|
|
| St_Andrew |
| nån som sett nya? =) var bra :) tydligen bara två avsnitt kvar nu! och båda ska gå nästa vecka! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
nån som sett nya? =) var bra :) tydligen bara två avsnitt kvar nu! och båda ska gå nästa vecka! |
ahh.. tack.. bra att du skrev för annars hade jag glömt av det... fixar det nu så jag kan kolla när jag kommer hem sen :) |
|
|
| chjo |
| lost.122.hdtv-lol.[BT].avi (näst sista) finns tillgängligt nu.. :) |
|
|
| slam-tvd |
| Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt spännande serie går mot sitt slut på onsdag, då sista (dubbel)avsnittet sänds i USA. Om det inte blir en säsong till som det ryktas om på nätet. Jag skulle inte gilla det, sitta och vänta ett helt år på säsong 2. Nej, jag hoppas och tror att serien får ett slut på onsdag!! |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by slam-tvd
Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt spännande serie går mot sitt slut på onsdag, då sista (dubbel)avsnittet sänds i USA. Om det inte blir en säsong till som det ryktas om på nätet. Jag skulle inte gilla det, sitta och vänta ett helt år på säsong 2. Nej, jag hoppas och tror att serien får ett slut på onsdag!! |
Mmm blir spännande, finns så många frågor man vill ha svar på, känns lite väl tajt att avslöja allting på två avsnitt helt plötsligt.
Tror det kommer bli många fler säsonger av Lost. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by slam-tvd
Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt spännande serie går mot sitt slut på onsdag, då sista (dubbel)avsnittet sänds i USA. Om det inte blir en säsong till som det ryktas om på nätet. Jag skulle inte gilla det, sitta och vänta ett helt år på säsong 2. Nej, jag hoppas och tror att serien får ett slut på onsdag!! |
jag fick för mig att sesongsavslutningen var förra veckan, och jag trodde jag missade den, men det e ju bra att jag inte gjorde det :) heh |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by slam-tvd
Sista avsnitt av denna riktigt grymma och sjukt spännande serie går mot sitt slut på onsdag, då sista (dubbel)avsnittet sänds i USA. Om det inte blir en säsong till som det ryktas om på nätet. Jag skulle inte gilla det, sitta och vänta ett helt år på säsong 2. Nej, jag hoppas och tror att serien får ett slut på onsdag!! |
Tror det blir många säsonger, vore helt sjukt olikt amerikanerna att lägga ner en populär serie efter första säsongen :) |
|
|
| jofawe |
| ja inatt får vi veta... |
|
|
| St_Andrew |
hehe, såg förra veckans avsnitt igår, så nu e jag laddad! :p
2 timmar kvar ;) kanske tom kan hitta nått klockan 7 på nån utav östkustskanalerna, ska kolla upp det ;) |
|
|
| November |
Alltså ... jag lyckats alltid missa alla avsnitt..
antingen jobbar jag...eller så sover jag.. eller så pratar jag i telefon eller ngt annat dumt :rolleyes: |
|
|
|
|