return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 
Lost (pg. 7)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet dåååå...
tänkte jag skulle få fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det :whip:

Sista... är det avsnitt 21 ? Isf har jag det iaf :)

Har själv sett till avsnitt 14 :) Har massa bra att se...
Cloudburst
Ah, ett nytt har kommit! Får tanka när jag kommer hem. Glömde titta imorse...
chjo
Är väl på det viset att det som kom i natt är nått specialavsnitt, alltså inte avsnitt 21.

Tankar det hemma iaf, ska se det när jag kommer hem.
St_Andrew
quote:
Originally posted by chjo
Är väl på det viset att det som kom i natt är nått specialavsnitt, alltså inte avsnitt 21.

Tankar det hemma iaf, ska se det när jag kommer hem.

kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten?
jofawe
quote:
Originally posted by dbl
jahapp.. och var fan e senaste avsnittet dåååå...
tänkte jag skulle få fixat det innan jag drog till jobbet, men kan inte hitta det :whip:

det heter Lost.s01.special.pdtv.xvid-tcm.avi :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by St_Andrew
kollade pa det igarkvall, var typ en sammanfattning av vad som hant hitills! skitbra for mig som inte foljt serien! tror jag ska borja folja nu dock! men ganska wasted time antar jag om man sett allt innan.... nan som vet varfor dom hade specialavsnitt foresten?

Vad menar du nu ?
Kan lova dig att det inte är bortkastad tid att se alla avsnitt ! :gsmile: eller hur menar du ?
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad menar du nu ?
Kan lova dig att det inte är bortkastad tid att se alla avsnitt ! :gsmile: eller hur menar du ?

assa var som en en timmes lang trailer typ! dom visade allt som hant innan i serien, sa om man sett alla avsnitt innan sa far man ju inte se natt nytt i det har avsnittet, men kanske e kul anda vad vet jag :p var iaf javligt bra for mig som bara sett ett avsnitt innan!

kan vara att dom visa natt nytt (har ju inte sett allt innan sa vad vet jag), men i highly doubt it!

comprendo? :p
Cloudburst
Besviken. :(
jofawe
nån som sett det senaste? :)
dbl
quote:
Originally posted by jofawe
nån som sett det senaste? :)

klart :)

jofawe
quote: