|
Lost (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| P4z! |
| De har ett avbrott i USA just nu, nästa avsnitt sänds den 11:e januari =/ |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by P4z!
De har ett avbrott i USA just nu, nästa avsnitt sänds den 11:e januari =/ |
Sugit :( Jag har abstinent! |
|
|
| Cloudburst |
| teh suck! SRSLY! |
|
|
| Cloudburst |
vilka är lost-luder? *räcker upp hand*
såg avsnitt 10 nyss.
mr eko-eko! :D |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
vilka är lost-luder? *räcker upp hand*
såg avsnitt 10 nyss.
mr eko-eko! :D |
Ska sätta mig och se det nu ;) |
|
|
| lacksesepsotygh |
| hurley-fri episod :sadgreen: |
|
|
| DjAviander |
GAH! Seriöst! Abstinens...!
Jag har inte sett från 5:an o framåt!! Skärpning:whip: :eyes: |
|
|
| Cloudburst |
| Spännande!! :D Det händer grejer! |
|
|
| ArcticBeach |
| jag spolar bara igenom skiten hehe, så trött på skiten :P jag är Prison Break addict istället :tongue2 |
|
|
| Braxen |
| Det senaste, avsnitt 17, e så jävla rafflande .. lätt bästa på säsong 2 .. nu börjar d hända grejer ! :eek: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Braxen
Det senaste, avsnitt 17, e så jävla rafflande .. lätt bästa på säsong 2 .. nu börjar d hända grejer ! :eek: |
då ska du se 18 =) god damn.. ;) |
|
|
| Joe Nas |
| nu börjar det hända grejer jag nästan trott från första början, alltid trott att ingen av dem igentligen är på ön :eyespop: |
|
|
|
|