return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Lost (pg. 2)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by Kvicket
Någon tjej i Las Vegas som inte är förbaskat läcker? :O
Vanessa Marcil AKA Sam är väl ändå saftigast?
Ojojoj säger jag :eyes:


Okejdå :)

jag följer även As If .. en riktigt bra serie om jag får säga det själv.
Cloudburst
Fick tipset för ett tag sen nu av en kompis. Men först nu jag börjat se på det. Tankar ner allt för fullt, men har bara sett de 2 första ännu. :D

Detta slår ju TV4 med hästlängder. Bra bas i ljudet, inga reklamavbrott, man kan pausa när som helst, ingen väntan på nästa avsnitt, man kan se om vissa sekvenser/avsnitt. ;)
Vizay
såg precis klart första avsnittet på fyran, riktigt irriterande med deras reklampauser, förstör en hel del av upplevelsen imo.

Jäkligt spännande serie iaf, definitivt en man kommer följa :D
en sak till jag tänkte på va att fotot va grymt bra, lätt filmklass på det vilket inte har varit allt för vanligt tidigare.

btw nån nämnde alias också, den rekomenderas varmt. Också en jävligt sjyst serie :)
cviper
Får väl också börja tanka ner det när alla tycker att Lost är så bra ;)

Inte att jag egentligen har tid över till det, men ... there goes nothing.
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kvicket
Själv har jag nog blivit för beroende av att tanka hem serier.

De jag följer just nu är Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P
Å andra sidan så blir det minimalt med svenska tv-program ^_^

OC o Lost är väl de två bästa av ovanstående enligt mig.
Joey har också in charm men är ibland riktigt B :P
Scrubs är grymt!
Simpsons talar för sig självt.
The Apprentice är skitskoj... Trump är skön
North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC ändå.
Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches också :whip:


joey suger dase imo :p

the apperentice är däremot riktigt bra imo, iaf förra sesongen, den som är nu verkar lite B dock, för mkt intriger och stuff... vet inte om du sett förra veckans episod? men dom bråka typ hela tiden, lite för mkt imo... the apprentice ska ju vara mer om buisness liksom ;)
dbl
har kollat på dem 13 första avsnitten av lost nu.. väntar på att avsnitt 14 ska komma ner nu :)

blev 9avsnitt igår och dem resterade 4 när jag vaknade idag.. hehe :)
SteveTranz4ever
Funderar på om man ska bröja tanka hem Lost istället för att se dom på 4an där de e reklam varannan minut...

Ikväll ska jag se senaste avsnitten av "Star Trek - Enterprise" samt "Stargate - Atlantis"... 2 serier som jag tankar hem...
jofawe
jag har sett till och med avsnitt 4 .. har alla 14 hittils på datorn (tacka gudarna för bredband)

Måste säga att den är kvalité .. man blir lite mörkrädd .. särskillt när de står på kullen och får meddelandet. (andra avsnittet)
gurra
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Star Trek - Enterprise"


Bra serie. Håller på att dra hem senaste avsnittet just nu. :)
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Funderar på om man ska bröja tanka hem Lost istället för att se dom på 4an där de e reklam varannan minut...

Ikväll ska jag se senaste avsnitten av "Star Trek - Enterprise" samt "Stargate - Atlantis"... 2 serier som jag tankar hem...



De ska ju lägga ner StarTrek .. serien är inte lika populär som StarGate .. StarGate är ju en av de längstgående serierna någonsin, är uppe i 10 sesonger snart ju.

cviper
quote:
Originally posted by jofawe
De ska ju lägga ner StarTrek .. serien är inte lika populär som StarGate .. StarGate är ju en av de längstgående serierna någonsin, är uppe i 10 sesonger snart ju.


Vänta, StarGate som i den serien som de har en konstig portal till andra världar (i första filmen så hittar de den i en pyramid eller nåt?) ? Har inte hört/sett nåt av det hur länge som helst ju...

Men Star trek... det kollar man på. (Har t.o.m en bok som heter "The physics of star trek" :p)
dbl
quote:
Originally posted by cviper
Vänta, StarGate som i den serien som de har en konstig portal till andra världar (i första filmen så hittar de den i en pyramid eller nåt?) ? Har inte hört/sett nåt av det hur länge som helst ju...


undrar också det.. och när serien gick här i sverige så tyckte jag inte den va nått vidare direkt faktiskt.. kollade dock när jag va uttråkad.. haha :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement