return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Next @ Eilat 17-03-2005
View this Thread in Original format
Shahar
17.03.2005
בינתיים אומרים שפרי יהיה שם

מי בא?
yaman
23+?
fusi
סבירות גבוהה שאני שם. הכל תלוי בתאריך שזה נופל
Meltdown
עד כמה שלי ידוע, פרי אמור להיות שם בטוח, ולגבי מרקוס שולץ, זה לא סגור, מה שכן אולי תהיה הפתעה בהגעה לשם של ג'ון פלמינג,
הלוואי ששניהם יהיו שם, נראה מה יסתדר מבחינת עבודה, כסף ולימודים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Meltdown
עד כמה שלי ידוע, פרי אמור להיות שם בטוח, ולגבי מרקוס שולץ, זה לא סגור, מה שכן אולי תהיה הפתעה בהגעה לשם של ג'ון פלמינג,
הלוואי ששניהם יהיו שם, נראה מה יסתדר מבחינת עבודה, כסף ולימודים


פלמינג מגיע לארץ ?

:(

כל הזין להיות צעיר
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
דחו לי תגיוס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



מה אתה שמח!?
Sniper
אם מרקוס מגיע אני יעשה מאמצים רבים
ויפנה זמן, ומקווה שאני יגיע
Glenn-Holmes
אז ככה

אם פלמינג מגיע אני נשאר בבית

אם פרי קורסטן מגיע אני יארגן מישהו לרדת איתו נראה כבר מה יהיה

אם מרקוס מגיע

אחפור בעמקים
אלך במדברים
ארוץ בחשכה
וכמה ימים לא אראה מיטה

אין דבר
דבר שימנע ממני להגיע לאילת

אם מרקוס מגיע

לגבי כל די גיי אחר
הכל תלוי בלו"ז שלי
Huge-A
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז ככה

אם פלמינג מגיע אני נשאר בבית

אם פרי קורסטן מגיע אני יארגן מישהו לרדת איתו נראה כבר מה יהיה

אם מרקוס מגיע

אחפור בעמקים
אלך במדברים
ארוץ בחשכה
וכמה ימים לא אראה מיטה

אין דבר
דבר שימנע ממני להגיע לאילת

אם מרקוס מגיע

לגבי כל די גיי אחר
הכל תלוי בלו"ז שלי


לא יודע למה אילן
אבל עידן רייכל עוד יכתוב עליך שיר אהבה עצוב
המביע את כל אהבתך למרקוס..
קולות רקע יהיו של איזה אתיופי חמוד כזה והוא יצעק ברקע..

"אווו אווו מרקוס אינטלה... אילן ג'מאלה... "
מה זה אומר אני ממש לא יודע :toothless
Shahar
quote:
Originally posted by yaman
23+?


נראה לי כן אבל לשם אולי יהיה לך קל להיכנס

quote:
Originally posted by m0sh
מה אתה שמח!?


כי אני שםםםםםם אוליייייייי
על הזין שלי הצבא גם ככה אני הולך להיות בכלא

Shahar
טוב 17.3
בינתיים פרי בא

יגאל? מארק?
markfeldman
quote:
טוב 17.3
בינתיים פרי בא

יגאל? מארק?


מאיפה המידע ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement