|
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Nou tot vanavond dan maar |
|
|
| eieregooie |
Ik hoop ook tot vanavond :)
Hoe heeftie eigenlijk gedraaid afgelopen week? Beetje in de stijl van t HMH feest? Of gewoon weer the usual? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik hoop ook tot vanavond :)
|
Ei'tje pesten weer deze avond :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Me zo ff helemaal verdoven met paracetamol....anders trek het deze avond nie..... |
|
|
| jp |
| Ik heb nog 400 mg liggen voor je. Legally st0n3d :D |
|
|
| eieregooie |
lol
Eerst werken, maar mag om half 12 weg :) Nu nog hopen dat ik naar binnen mag :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo weer sinds tijden Tiesto......het zal benieuwen of hij me weet te verrassen :) |
|
|
| Magic83 |
| Zin in Asta! Zal wel vet lange rij staan als ik om 11 uur aan kom maargoed |
|
|
| eieregooie |
| Ohhh... ik hoor net dat ze inmiddels Function One hebben hangen :D |
|
|
| ahp2002 |
| vertel vertel, hoe was t? |
|
|
| Magic83 |
Ik vond het tof hoor. Kwam om iets over 11 aan, nog vet rustig, ik had hele rijen buiten verwacht. Later bleek dat ik net optijd binnen was want toen we ff naar de wc gingen stonden er rond half 12 aardige rijen bij de garderobe enzo.
Later dus echt wel megadruk in de zaal en vet heet. Geluid stond volgens mij wel ziekelijk hard, maar heb m´n doppen gelukkig :)
Nr's die ik me kan herinneren:
Force of Gravity
Breda 8 PM
La Noche
Just Be
Track van Parade of the Athletes
En nog een zooi van ISOS4 |
|
|
|
|