|
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| Ik zie nog geen datum staan bij het bovenstaande verhaal: 4 mei dus, Tiësto in de Matrixx |
|
|
| ahp2002 |
Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.
Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).
Moeilijk moeilijk... |
|
|
| emma |
donderdag 5 mei draait hij ook in Nightlive ...
wil wel graag een kaartje bemachtigen voor één van deze feesten dus als iemand meer info heeft over de ticketverkoop let us know :D |
|
|
| Muppy |
| hmmm ja lastig...heb geen zin om tussen de breezahs te staan en een set met nummers van zn album te horen:o |
|
|
| Asperge |
| Nightlive ben ik wel bij, ff kijken of ik nog iemand zo gek kan krijgen om hier ook bij te zijn:p |
|
|
| ryo |
| Kaartverkoop voor Nightlive start morgen, toch maar ff proberen wat te halen. Voorverkoopadressen staan op de site geloof ik. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.
Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).
Moeilijk moeilijk... |
Zo denk ik er precies ook over..... |
|
|
| Bouma-Bros |
Nog een Tiesto feestje erbij:
Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)
Bron: www.Panama.nl |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Nog een Tiesto feestje erbij:
Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)
Bron: www.Panama.nl |
Goeie ouwe tijd: Invited! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Nog een Tiesto feestje erbij:
Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)
Bron: www.Panama.nl |
Mmmmmmmmmmmm, intrestant :) |
|
|
| Remy D |
| naar panama is zeker een mooie optie en naar de The Matrixx ga ik waarschijnlijk ook |
|
|
| Ding Chavez |
| Voor de matrixx zijn ze vanaf zaterdag via ticketbox te koop. Als je het ervoor over hebt kun je ze ook vrijdagavond al aan de kassa halen bij de matrixx nadat je je entree voor de luna show tour betaald hebt :nervous: Kaartjes kosten € 25. |
|
|
|
|