return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
Matthijs
Ik zie nog geen datum staan bij het bovenstaande verhaal: 4 mei dus, Tiësto in de Matrixx
ahp2002
Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.

Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).

Moeilijk moeilijk...
emma
donderdag 5 mei draait hij ook in Nightlive ...

wil wel graag een kaartje bemachtigen voor één van deze feesten dus als iemand meer info heeft over de ticketverkoop let us know :D
Muppy
hmmm ja lastig...heb geen zin om tussen de breezahs te staan en een set met nummers van zn album te horen:o
Asperge
Nightlive ben ik wel bij, ff kijken of ik nog iemand zo gek kan krijgen om hier ook bij te zijn:p
ryo
Kaartverkoop voor Nightlive start morgen, toch maar ff proberen wat te halen. Voorverkoopadressen staan op de site geloof ik.
MaGiK54
quote:
Originally posted by ahp2002
Aan de ene kant: Wiehoo, Tiesto feestje, altijd cool dattie weer eens normaal in NL draait.

Aan de andere kant: laatste twee keer Tiesto in NL club (Asta was druk en drama, opening Lexion was kut ook met volk en drukte).

Moeilijk moeilijk...


Zo denk ik er precies ook over.....
Bouma-Bros
Nog een Tiesto feestje erbij:

Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)

Bron: www.Panama.nl
Tim81
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Nog een Tiesto feestje erbij:

Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)

Bron: www.Panama.nl


Goeie ouwe tijd: Invited!
MaGiK54
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Nog een Tiesto feestje erbij:

Woensdag 11 Mei @ Panama (met Montana)

Bron: www.Panama.nl



Mmmmmmmmmmmm, intrestant :)

Remy D
naar panama is zeker een mooie optie en naar de The Matrixx ga ik waarschijnlijk ook
Ding Chavez
Voor de matrixx zijn ze vanaf zaterdag via ticketbox te koop. Als je het ervoor over hebt kun je ze ook vrijdagavond al aan de kassa halen bij de matrixx nadat je je entree voor de luna show tour betaald hebt :nervous: Kaartjes kosten € 25.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement