|
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Als er niks anders te doen is wil ik best wel een kijkje nemen heur |
Als ei komt, komen wij toch ook....;) |
|
|
| jp |
| Ei moet eerst kaartjes scoren voor de Oral Diva |
|
|
| DJ_Siesta |
| zon kaartje zal ook wel een vermogen gaan kosten :( |
|
|
| MaGiK54 |
| Zal wel 25 pleuro zijn denk....het zal wel meevallen denk ik. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Als ei komt, komen wij toch ook....;) |
"Wij", hahaha, het stelletje is er weer.
Magik "JP's +1" de nepHagenees :p |
|
|
| @win |
| Tsja, Tiesto in een club is natuurlijk wel Tijsje op z'n best. Maar goed dan hebben we het nog niet over het kuddevolk dat zo'n avond trekt... Je krijgt toch nooit alleen maar fans van het eerste uur naar binnen... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by @win
Tsja, Tiesto in een club is natuurlijk wel Tijsje op z'n best. Maar goed dan hebben we het nog niet over het kuddevolk dat zo'n avond trekt... Je krijgt toch nooit alleen maar fans van het eerste uur naar binnen... |
Selectie aan de ingang...
"Noem 5 Tiesto platen, exclusief Traffic, Adagio en Lethal Industry" :o |
|
|
| Tim81 |
Nou ja, Love Comes Again, Just Be, (Sub)Urban Train en Flight 643 zijn ook Alarmschijf, DanceSmash, BoxTopper en weet ik wat niet meer geweest, dus dat zal voor niemand een probleem opleveren...
Verplicht een kaartje meenemen van 1 van de 'oude' solo's ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nou ja, Love Comes Again, Just Be, (Sub)Urban Train en Flight 643 zijn ook Alarmschijf, DanceSmash, BoxTopper en weet ik wat niet meer geweest, dus dat zal voor niemand een probleem opleveren...
Verplicht een kaartje meenemen van 1 van de 'oude' solo's ;) |
is een shirtje ook goed? :toothless |
|
|
| Tim81 |
Oke, rectificatie:
| quote: | Originally posted by Tim81
Verplicht een aandenken meenemen van 1 van de 'oude' solo's ;) |
|
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Oke, rectificatie: |
heb het kaartje ook nog zag ik net :D |
|
|
| Asperge |
| als dit waar is ben ik er zeker bij. |
|
|
|
|