|
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Mja, misschien vond ik het idd nog wel leuk omdat ik niet echt hoge verwachtingen had hehe... Maar ondanks dat ik het toch wel leuk vond, ben ik oh zo blij dat ik vorige week naar de HMH gegaan ben :D Dat had ik voor geen goud willen missen hehe :D
Panama is dus woensdag? Is die al uitverkocht? :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Panama is dus woensdag? Is die al uitverkocht? :D |
Kheb een kaartje over.....50 euro issie voor jouw :toothless
Nee, tis volgens mij nog niet uitverkocht en volgens mij zouden ze 200 a 250 kaarten voor aan de deur overhouden.....via het A'dam uitburo zijn ze nog te krijgen...http://www.amsterdamsuitburo.nl/dsp...8A2DCC6E0C41E58 |
|
|
| eieregooie |
Mooi, dan kan ik er nog even een nachtje over slapen ;)
Ben echt nog half doof van gister... Iets minder hard dus de volgende keer graag, Asta... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Als je naar de Asta gaat met Tiesto kan je er vergif op in nemen dat het druk is, dat ze er winst op willen maken en dat er allemaal groupies komen, dan moet je niet gaan :o |
Mee eens...
Je kan dat soort dingen echt verwachten hoor.
En dan niet zeggen dat Tiesto slecht is, nee, het is de entourage er omheen. Maar dit had je idd kunnen verwachten! Het ligt er puur aan hoe je daarheen gaat. |
|
|
| HardKiller |
Nou, voor de echte liefhebber zal ik dan maar zeggen ;)
Meer foto's en filmpjes hier

|
|
|
| eieregooie |
| Zeg meneer Hardkiller... hoe zie jij er uit? Ik moet echt vlak naast je gestaan hebben :p |
|
|
| HardKiller |
Zeg meneer Hardkiller... hoe zie jij er uit? Ik moet echt vlak naast je gestaan hebben :p |
Die gast met die stekels, check pm :p |
|
|
| eieregooie |
Hmm, niet bewust gezien...
Er liep ook nog een kerel met een zwart shirt met voorop "tranceaddict" en achterop "Tiesto, Signum, nog iets, Misja Helsloot en Above & Beyond"
ofzo...
Please identify... :p |
|
|
| HardKiller |
Hmm, niet bewust gezien...
Er liep ook nog een kerel met een zwart shirt met voorop "tranceaddict" en achterop "Tiesto, Signum, nog iets, Misja Helsloot en Above & Beyond"
ofzo...
Please identify... :p |
Ja die zag ik ook, dat was ik niet :p
Er was ook nog een kerel die vroeg of ik mijn foto's online ging zetten en ik heb 'm naar TA doorverwezen, hopenlijk heeft ie 't onthouden :rolleyes: |
|
|
| jp |
Hier wat pics van gisteren.

|
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by jp
|
Gave foto! |
|