return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 6)
View this Thread in Original format
jp
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Vanwege Nighttown ofzo?

Dat en een halve liter rum :tongue2
HardKiller
there is only ONE number ONE
Line-up: TIESTO, Mark Norman, Misja Helsloot
Voorverkoop € 20,- start 2 weken voor evenement bij Ticketservice.nl, deurprijs € 25,-

Prijs : 20,00
Membership prijs : 15,00
Open : 23.00 - 06.00
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom 2x in Groningen en in dezelfde tent ?!?!?!?!?

Zal wel goed geld achter die tent zitten :) denk ik!
Asperge
Of hij wil zijn Groningse fans tevreden houden aangezien bijna al zijn gigs hier in het zuidelijker deel van NL zijn:)
Tim81
Voor het eerst dat ik hoor over een dj van naam in Almere! Lijkt mij niet de meeste gezellige plaats om te stappen...
Asperge
En heb toch mijn nightlive ticekts nog kunnen scoren (naja een vriendin van mij voor mij dan:p):D
ryo
:D Gelukkig. Waar hadden ze ze nog? Heerlen?
Asperge
quote:
Originally posted by ryo
:D Gelukkig. Waar hadden ze ze nog? Heerlen?

Jups:D

Ta Mini-meet?

:)
ryo
Oke oke:) We zullen dan wel de enigen zijn he, misschien nog wat van Belgie ofzo?
MaGiK54
God god god, vandaag zou kaartverkoop panama losgaan bij AB ticketshop. Ik bellen, hebben ze geen tickets...fout op site van panama. Vervolgens Magik en blackhole gebeld ook niks bekend....gisteren hadden zij al naar panama gebeld en daar was ook niks bekend.....algehele zucht dus..... :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

MaGiK54
Tickets zijn toch via het A'dam uitburo te verkrijgen, er zijn 400 kaarten beschikbaar gesteld en kaartverkoop is vanaf 12:00 begonnen. Dus wees er snel bij, heb er zelf 4 besteld.

AUB Ticketshop
Leidseplein/hoek Marnixstraat
1017 PT Amsterdam
ma t/m za 10.00 - 18.00 uur.
donderdag tot 21.00 uur.
zondag 12.00 - 18.00 uur.

Betalen kan met contant geld, pin, creditcard of de Nationale Theater- en Concertbon. Per kaart wordt € 2,00 boekingskosten in rekening gebracht.

AUB Callcenter
(0900-0191 €0,40 per minuut)
Zeven dagen per week geopend
van 09.00 tot 20.00 uur.

Betalen kan met creditcard, telefonische overboeking, internetbankieren of éénmalige machtiging. Ook de Nationale Theater- en Concertbon is bij het callcenter verkrijgbaar. De kaarten worden per post aan u verzonden. Voor deze service betaalt u € 3,- per kaart.
Asperge
Pff voor de kaartverkoop van Now&Wow is ook 0,0 informatie beschikbaar, te gaar geregeld...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement