return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 9)
View this Thread in Original format
Muppy
Ik geloof dat ik a.s. Zondag ni de Now & Wow toch wel het beste af ben met Cor Fijneman, Montana en Tiesto:D
Geen Breezahs want de mei-vakantie is afgelopen en de volgende dag moet iedereen weer naar school...ideaal.

Voor zover ik nu zie gaan dezelfde avond:
Asperge
Matthijs
Emma
Muppy

gezellie:p
Asperge
quote:
Originally posted by Muppy
Ik geloof dat ik a.s. Zondag ni de Now & Wow toch wel het beste af ben met Cor Fijneman, Montana en Tiesto:D
Geen Breezahs want de mei-vakantie is afgelopen en de volgende dag moet iedereen weer naar school...ideaal.

Voor zover ik nu zie gaan dezelfde avond:
Asperge
Matthijs
Emma
Muppy

gezellie:p

Ik ben nog niet zeker, wil wel maar niemand wil mee en ik zit zelf nog een btje met de financien te stoeien:p
Muppy
er zal vast nog wel iemand zijn hier die mee wil (gratis dan op jouw kaartje he?:toothless )
HardKiller
quote:
Originally posted by Magic83
Oh dat geldt ook voor Asta? Chille :D

Dat geldt alleen voor de Asta :)
Magic83
quote:
Originally posted by HardKiller
Dat geldt alleen voor de Asta :)

Oh? Heb net namelijk kaartjes gehaald, en toen lag er ook een flyer van het feest en daar staat op "supported by Misja Helsloot en DJ Dazzle. Lees nergens Montana :(
HardKiller
quote:
Originally posted by Magic83
Oh? Heb net namelijk kaartjes gehaald, en toen lag er ook een flyer van het feest en daar staat op "supported by Misja Helsloot en DJ Dazzle. Lees nergens Montana :(

Dat is vreemd, op de site van Asta staat Montana en ook op z'n eigen site staat het
Magic83
quote:
Originally posted by HardKiller
Dat is vreemd, op de site van Asta staat Montana en ook op z'n eigen site staat het

Let's hope, DJ Dazlle kan me rug op :rolleyes:
MaGiK54
Wie gaat er nnou nog naar Panama....??
Asperge
Gaan er nog meer mensen naar nightlive vanavond?
ryo
Behalve ikke dan he;)

Gonzo
Present vanavond :D
MaGiK54
Er zijn nog 300 kaarten aan de deur te koop.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement