return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 8)
View this Thread in Original format
Matthijs
quote:
Originally posted by Asperge
Net ff gebeld en de kaarten zijn idd al te koop bij de bovengenoemde winkels en velvet.

Thanks, heb net m'n kaarten gehaald! :toocool:
Donna
quote:
Originally posted by jp
Tiesto is geen club DJ maar een popster die zijn koninkrijk regeert vanaf Magikal Mountain. Van Tokyo tot Sydney is de naam Tijs Verwest synoniem voor een nieuwe wereldgodsdienst genaamd 'dance'. Beatrix is haar status als vertegenwoordiger van Nederland al lang verloren, in plaats van lintjes worden er nu plaatjes gemixt. Bang om het contact met het volk te verliezen heeft de trancevoorlichtingsdienst besloten volksfeesten te organiseren op lokaal niveau, waarbij een afspiegeling van het dancepubliek aanwezig mag zijn.

Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.

Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.

*hihi* JP my hero :tongue2 :D
jp
quote:
Originally posted by Donna
*hihi* JP my hero :tongue2 :D

Kom je ook? :wtf:
franzelare
quote:
Originally posted by jp
Kom je ook? :wtf:

als jij nou ff lekker oprot met je luna sig!
MaGiK54
Kaartjes voor Panama lagen in de brievenbus :crazy: :crazy:
Remy D
ik ga zeker naar the matrixx en misschien nog naar Panama, maar daar kan ik toch altijd kaarten voor krijgen dus dat heeft niet zo'n haast om te beslissen :tongue2
emma
quote:
Originally posted by Matthijs
Thanks, heb net m'n kaarten gehaald! :toocool:

thx Matthijs ;)
Matthijs
quote:
Originally posted by emma
thx Matthijs ;)

Niet te vroeg zijn met bedanken hè, ik kan ze altijd nog vergeten die zondag! :D ;)
emma
quote:
Originally posted by Matthijs
Niet te vroeg zijn met bedanken hè, ik kan ze altijd nog vergeten die zondag! :D ;)

je zou het eens moeten durven !!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Magic83
Weet iemand of Tiesto nou de enige is die op die avond draait? Morgen btw gauw kaarten halen in Den Haag. Gozer van de Rhythm Import vandaag gebeld, die had er nog een hoop maar ik kon vandaag niet :( Maar hopen morgen dus...

HardKiller
quote:
Originally posted by Magic83
Weet iemand of Tiesto nou de enige is die op die avond draait? Morgen btw gauw kaarten halen in Den Haag. Gozer van de Rhythm Import vandaag gebeld, die had er nog een hoop maar ik kon vandaag niet :( Maar hopen morgen dus...

22-00 Misja Helsloot
00-03 Tiësto
03-06 Montana

:)
Magic83
quote:
Originally posted by HardKiller
22-00 Misja Helsloot
00-03 Tiësto
03-06 Montana

:)

Oh dat geldt ook voor Asta? Chille :D