return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 11)
View this Thread in Original format
Asperge
Mijn nightlive pics staan op www.appics.tk;)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Asperge
Mijn nightlive pics staan op www.appics.tk;)

Zit je toevallig ook bij een corporale studentenvereniging? :p
MaGiK54
Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.

Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.
Roger
quote:
Originally posted by MaGiK54
Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.

Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.

kijk met dit soort verhalen ga ik nog minder snel naar tiesto:thepirate
Asperge
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zit je toevallig ook bij een corporale studentenvereniging? :p

Lol, nope:)
eieregooie
quote:

lol, je kan t ook overdrijven he... Ik vonnet best aardig setje, niet zo goed als vorige week, maar ook niet echt slecht. Het was druk ja, maar dan ook weer niet veel drukker dan bij een Armin in de Asta, en de temperatuur heb ik echt helemaal geen last van gehad... Je wordt een ouwe lul MaGiK :p
ryo
quote:

Doet me wel een beetje aan Maastricht denken als ik eerlijk ben, alhoewel het publiek me nog wel meeviel. Vond het eerste uur van z'n set prima, daarna werd het minder vond ik. Zijn trouwens nog wel plaatsen waar ze wel rekening houden met drukte i.v.m. aantal verkochte kaarten?
TranceFool
Als je naar de Asta gaat met Tiesto kan je er vergif op in nemen dat het druk is, dat ze er winst op willen maken en dat er allemaal groupies komen, dan moet je niet gaan :o
eieregooie
idd

En dat je heel hard doof wordt :p Wat een herrie uit dat Funktion One :wtf:
Enrico
Begin van de set was erg lekker,palma salone als begin tune. Daarna nog Do what what you want en een lekkere knaller als Open your eyes....
Ondanks de drukte heb ik mij de eerste 2 uur goed vermaakt, in tegenstelling tot het laatste uur.....saaie inspiratieloze "trance" platen kwamen voorbij en het leek erop dat Tiesto zo snel mogelijk weer naar huis wilde :)
De popster had het veel te druk met handtekeningen uitdelen om nog een plaatje daarna op te zetten, dus was het de beurt aan misja helsloot.

Gelukkig draaide Misja een super set wat een hoop goed maakte. Vette knalplaten en klassiekers gehoord, echt super. (volgende keer moet ie Love theme dusk thuis laten :))

Conclusie: Misja helsloot > Tiesto :)

MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
lol, je kan t ook overdrijven he... Ik vonnet best aardig setje, niet zo goed als vorige week, maar ook niet echt slecht. Het was druk ja, maar dan ook weer niet veel drukker dan bij een Armin in de Asta, en de temperatuur heb ik echt helemaal geen last van gehad... Je wordt een ouwe lul MaGiK :p

Yes ik word oud, gelukkig maar :)

Ik heb me verder best wel vermaakt hoor......maar wees eerlijk Tiesto is gewoon op dit moment gewoon overrated.....der lopen zoveel betere dj's rond op dit moment die veel energieker en afwissellender draaien dan de de nummer 1 DJ van de wereld.....het was één boring tempo gistern......
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
idd

En dat je heel hard doof wordt :p Wat een herrie uit dat Funktion One :wtf:

Was dat precies btw ???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement