|
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat een faalhaas zeg :mad:
Moet zeker werken ofzo de volgende dag? Enne, met wie ga jij dan? |
Jee Pee moet werken ja......ik heb vrij genomen.....en ik gaat met een stel collega's, waarmee ik wel vaker naar Tiesto-feessies ga. |
|
|
| eieregooie |
| Als je de laatste 1,5 jaar niet geweest bent naat Tiesto, kan je niet bepaald zeggen dat je "wel vaker" gaat :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Als je de laatste 1,5 jaar niet geweest bent naat Tiesto, kan je niet bepaald zeggen dat je "wel vaker" gaat :p |
Vaker in 2001, 2002, 2003.....en januari 2004......:D |
|
|
| Matthijs |
| Tiësto gister in de Now&Wow was vet!! :crazy: Het was extreem rustig voor een tiësto optreden, de Wow-zaal was geheel leeg en de Now-zaal was misschien voor de helft gevuld. Daardoor leek het wel op een privé-feestje met alle ruimte om eens goed los te gaan! Er was ook zeker genoeg reden om dat te doen; Montana draaide een lekkere warm-up set met veel breakbeat plaatjes en 'the sky was pink' :eyespop: . Daarna tiësto met bijna drie uur lang heel veel platen van ISOS4 (zoals het hoort op een releaseparty) en klassiekers als Billy Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix), Cass & Slide - Perception en Tiësto's eigen remix van Southern Sun. Als afsluiter wat steviger werk van Cor Fijneman, top avond gehad! :) |
|
|
| eieregooie |
| Klinkt beter dan de Asta, beter doetie dat woensdag weer dan :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Klinkt beter dan de Asta, beter doetie dat woensdag weer dan :D |
Zal best wel, want dan is het een stuk minder druk!
Best interesting dan eigenlijk. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Klinkt beter dan de Asta, beter doetie dat woensdag weer dan :D |
Donderdag moet iedereen toch werken, dus denk (hoop) dat er voornamelijk liefhebbers op af komen, ik heb goeie moed en begin zo waar zin te krijgen in deze avond...... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Tiësto gister in de Now&Wow was vet!! :crazy: Het was extreem rustig voor een tiësto optreden, de Wow-zaal was geheel leeg en de Now-zaal was misschien voor de helft gevuld. Daardoor leek het wel op een privé-feestje met alle ruimte om eens goed los te gaan! Er was ook zeker genoeg reden om dat te doen; Montana draaide een lekkere warm-up set met veel breakbeat plaatjes en 'the sky was pink' :eyespop: . Daarna tiësto met bijna drie uur lang heel veel platen van ISOS4 (zoals het hoort op een releaseparty) en klassiekers als Billy Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix), Cass & Slide - Perception en Tiësto's eigen remix van Southern Sun. Als afsluiter wat steviger werk van Cor Fijneman, top avond gehad! :) |
helemaal mee eens! montana was echt een goede opener en had soms echt supergoede platen er tussen.
Tiesto was idd gaaf! veel nieuwe tracks gehoord, en geen één single:D |
|
|
| MichaelBoogerd! |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Tiësto gister in de Now&Wow was vet!! :crazy: Het was extreem rustig voor een tiësto optreden, de Wow-zaal was geheel leeg en de Now-zaal was misschien voor de helft gevuld. Daardoor leek het wel op een privé-feestje met alle ruimte om eens goed los te gaan! Er was ook zeker genoeg reden om dat te doen; Montana draaide een lekkere warm-up set met veel breakbeat plaatjes en 'the sky was pink' :eyespop: . Daarna tiësto met bijna drie uur lang heel veel platen van ISOS4 (zoals het hoort op een releaseparty) en klassiekers als Billy Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix), Cass & Slide - Perception en Tiësto's eigen remix van Southern Sun. Als afsluiter wat steviger werk van Cor Fijneman, top avond gehad! :) |
He didn't touch Billie Ray Martin -Honey all night. You're probably thinking of BT - Mercury & Solace :P |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MichaelBoogerd!
He didn't touch Billie Ray Martin -Honey all night. You're probably thinking of BT - Mercury & Solace :P |
Nice to see you on nlta;) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Nou, voor de echte liefhebber zal ik dan maar zeggen ;)
|
Exact het T-shirt dat ik voor vanavond uit de kast wilde trekken :D :toothless |
|
|
| Muppy |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
|
|