return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 11)
View this Thread in Original format
magrec
hmm grey area zo.......
MennoB
Ik denk dat deze in random order staat, want Killa okee, maar niet als eerste :conf: Of Phynn in het begin.. en is deze tracklist bevestigd op de officiele site van Tiësto..?
subtrance
hmmm ik vind het idd ook niet echt de lijst die ik had verwacht. Kan dit niet een of andere slechte 1 april grap zijn geweest? het is er wel de tijd voor.

als ie klopt dan kan ik me ook echt niet voorstellen dat ie in deze volgorde staat.
Ben_Lei
quote:
Originally posted by Ben_Lei
Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging? :confused:

Ik zei toch dat het een dubbel CD zou worden...:o
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Beetje anders dan anders in search of sunrise sfeertje als ik die tracklist zo zie. Openen met force of gravity :conf: Blank & jones op isos :conf: Maar eerst horen voor ik oordeel :)

Wie zegt dat het op volgorde staat ? ;)

Killa zal wel 1ste zijn :)
MaGiKaL_MiKe
Dit is 100% verkeerde volgorde kan ook echt niet anders.
Voor cd2 zijn dr ook al wat pareltjes bestemd, dit wordt wel een erg lekkere cd denk ik.

Alleen snap ik niet waarom tijs voor die Leon Bolier track heeft gekozen, dat is echt een rip off van Estuera/Jonas Steur.
Had dan Silent Waves erop gezet, maarja.

En Remy over dat Secret Garden, was dat echt geen 1 april grap? zo nee denk ik dat die track dat nummer is wat na LCA werd gedraaid gister.
tango
CD 2 staat er nu ook bij:

http://www.dancegrooves.com/cdshop/...200&cd_id=58327

beetje rare tracklist als je het mij vraagt........
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by tango
CD 2 staat er nu ook bij:

http://www.dancegrooves.com/cdshop/...200&cd_id=58327

beetje rare tracklist als je het mij vraagt........

Nep :rolleyes:
Freezel
paul van dyk - teh omg :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :haha: :haha: :haha: :haha:
DJ_Siesta
he das grappig, sinds lange tijd weer een avb track op een cd van tiesto!

Remy D
dit lijkt me zo onwaarschijnlijk

push - the anthem (montana edit)

fred baker vs keyboard kids - all of us (f...

armin van buuren - shivers

ferry corsten - holding on

paul van dyk - teh omg

tiesto - ID#2 @ TMF The Bridge

tentative playlist - 2CD

maarja we zien het wel.

Mike die Secret Garden was zeker phat? :tongue2
eieregooie
rofl :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement