|
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| hmm grey area zo....... |
|
|
| MennoB |
| Ik denk dat deze in random order staat, want Killa okee, maar niet als eerste :conf: Of Phynn in het begin.. en is deze tracklist bevestigd op de officiele site van Tiësto..? |
|
|
| subtrance |
hmmm ik vind het idd ook niet echt de lijst die ik had verwacht. Kan dit niet een of andere slechte 1 april grap zijn geweest? het is er wel de tijd voor.
als ie klopt dan kan ik me ook echt niet voorstellen dat ie in deze volgorde staat. |
|
|
| Ben_Lei |
| quote: | Originally posted by Ben_Lei
Heb ergens gelezen dat het om een dubbel cd zou gaan...Iemand een bevestiging? :confused: |
Ik zei toch dat het een dubbel CD zou worden...:o |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Beetje anders dan anders in search of sunrise sfeertje als ik die tracklist zo zie. Openen met force of gravity :conf: Blank & jones op isos :conf: Maar eerst horen voor ik oordeel :) |
Wie zegt dat het op volgorde staat ? ;)
Killa zal wel 1ste zijn :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Dit is 100% verkeerde volgorde kan ook echt niet anders.
Voor cd2 zijn dr ook al wat pareltjes bestemd, dit wordt wel een erg lekkere cd denk ik.
Alleen snap ik niet waarom tijs voor die Leon Bolier track heeft gekozen, dat is echt een rip off van Estuera/Jonas Steur.
Had dan Silent Waves erop gezet, maarja.
En Remy over dat Secret Garden, was dat echt geen 1 april grap? zo nee denk ik dat die track dat nummer is wat na LCA werd gedraaid gister. |
|
|
| Freezel |
| paul van dyk - teh omg :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
| he das grappig, sinds lange tijd weer een avb track op een cd van tiesto! |
|
|
| Remy D |
dit lijkt me zo onwaarschijnlijk
push - the anthem (montana edit)
fred baker vs keyboard kids - all of us (f...
armin van buuren - shivers
ferry corsten - holding on
paul van dyk - teh omg
tiesto - ID#2 @ TMF The Bridge
tentative playlist - 2CD
maarja we zien het wel.
Mike die Secret Garden was zeker phat? :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| rofl :toothless |
|