|
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
is dat een nieuwe hobby, tracklistjes verzinnen? :rolleyes:
die Solitude is trouwens op aanvraag van Black Hole gemaakt, das wel geinig |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by ahp2002
is dat een nieuwe hobby, tracklistjes verzinnen? :rolleyes:
die Solitude is trouwens op aanvraag van Black Hole gemaakt, das wel geinig |
Dat dacht ik ook al, erg sterke productie:) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by ahp2002
is dat een nieuwe hobby, tracklistjes verzinnen? :rolleyes:
die Solitude is trouwens op aanvraag van Black Hole gemaakt, das wel geinig |
het was bedoeld als een soort 1 april grap alleen iets te vroeg los gelaten.. |
|
|
| Asperge |
Progression - IN DEEP SOUNDS / SANDS OF TIME
Komt volgens onlydjs ook op isos 4. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Progression - IN DEEP SOUNDS / SANDS OF TIME
Komt volgens onlydjs ook op isos 4. |
Of het is een foutje en zijnze in de war met evolution of het is Sand of time, erg lekkere plaat alleen dan had hij Evolution weg moeten laten maarja, we zullen t wel zien. |
|
|
| subtrance |
ik weet niet hoe betrouwbaar het is maar ik hoorde net van iemand dat "LNQ - people is used to know" er ook op komt en dan de mike foyle of intro mix....
het is maar wat je d'r mee doet :haha: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by subtrance
ik weet niet hoe betrouwbaar het is maar ik hoorde net van iemand dat "LNQ - people is used to know" er ook op komt en dan de mike foyle of intro mix....
het is maar wat je d'r mee doet :haha: |
Dat is nog niet zeker volgens de producer zelf. |
|
|
| subtrance |
| ja en eigenlijk maakt het me allemaal ook niet zo heel veel uit, we zien vanzelf wel zodra die uit is... |
|
|
| Tim81 |
| als het nog niet zeker is volgens de producer dan zal die plaat er toch vast niet opstaan... kan me niet voorstellen dat die cd nog niet klaar is! Over dat soort zaken zal toch wel eerder een beslissing genomen worden |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Tim81
als het nog niet zeker is volgens de producer dan zal die plaat er toch vast niet opstaan... kan me niet voorstellen dat die cd nog niet klaar is! Over dat soort zaken zal toch wel eerder een beslissing genomen worden |
Nee, de CD is nog niet klaar :) |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by Passiva
Nee, de CD is nog niet klaar :) |
Vreemd, weet nog dat ISOS 3 toen echt ruim van te voren al gemaakt en al gelekt was.
Een maand is best wel kort... |
|
|
| Arnoud |
| ik zie ook echt veel verschillende tracklists.. |
|
|
|
|