|
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| Voor de liefhebbers: Tiesto is nu op TMF met zn Disney-optreden |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Voor de liefhebbers: Tiesto is nu op TMF met zn Disney-optreden |
Was er gisteren ook al :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Voor de liefhebbers: Tiesto is nu op TMF met zn Disney-optreden |
w000000t OMFG I DIE:crazy: |
|
|
| Chicane |
| was een zeer vermakelijk stukje muziekale hoogstand :) Wat was de allerlaatste track die hij draaide op TMF, iedereen beweerd dat dat Midor vs 648 is maar daar klopt geen hout van |
|
|
| EverZ |
| quote: | Originally posted by Chicane
was een zeer vermakelijk stukje muziekale hoogstand :) Wat was de allerlaatste track die hij draaide op TMF, iedereen beweerd dat dat Midor vs 648 is maar daar klopt geen hout van |
Dat was Marcel Woods - Advanced, op z'n site kun je een mix van hem beluisteren waar ie in zit ;) |
|
|
| Chicane |
| mijn dank is groot :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by tango
Ik denk dat het hele forum deze rakker ongeveer wel heeft, maar als dit niet het geval is stuur me dan effe een pm ;)
Dan even mijn visie over isos 4: CD1 begint lekker maar eindigt weer in de trance die ik tegenwoordig zo verafschuw [(C) DJ Jean 2005]
CD2 kan me totaal niet boeien. En zoals eerder gezegd, 'Bad' zo hoog pitchen is echt not done, zet die track dan ergens in het begin zodat ie langzamer is en nog lekker overkomt. Denk dat hij Junkie's remix van UR ook flink gepitched heeft, overigens wel een lekker remixje. Maar voor mij had hij het dus beter bij de eerste 3 isos kunnen laten en deze CD Nyana 2 noemen ofzo. Want ik verwachtte dus weer een heerlijk rustig mixje om een beetje te chillen, maar dat is dus zeker niet het geval. Deze mix neemt voor mij een beetje de magie van de eerste 3 delen weg. Erg jammer! |
Sja idd,snap ook niet echt dat ie alleen al voor zichzelf dat nivo niet hooghoudt en maar een beetje gaat staan flansen.
Het begin vind ik net zoals t einde erg jammer,geen mooie intro en al helemaal niet het gevoel "wakker" te worden als ie afgelopen is,tis gewoon afgelopen en klaar,bot einde.
Zitten een aantal arrogante mixjes in wat totaal niet hoeft aangezien je zo'n mix heel simpel ff kan overdoen en je kan mij niet vertellen dat ie zelf niet hoord dat een mix gewoon niet kan en al helemaal niet op zo'n CD.
Zitten echt wel leuke nummers in CD1 dan,CD2 vind ik een totale afknapper dus check ik niet eens meer,heb daarvan al genoeg gehoord wat ik niet wil horen van een ISOS dus dies totaal overbodig.
Beter had ie de best passende tracks voor een ISOS uit beide CD's bij elkaar in 1 gestopt en de rest lekker laten liggen.
Jammer maar niet onverwacht dit teleurstellende gebeuren,en echt,tis niet nodig imo.
Als je toch world nr1 DJ bent,zorg je er gewoon voor dat je kwaliteit aflevert want daar wordt je ook voor betaald en gerespecteerd.
Met zo'n CD geef je geen respect terug aan je aanhang maar denk je er wel mee weg te komen,bah.
Nogmaals,CD1 is heus wel te nassen maar een ISOS? bij lange na niet. |
|
|
| Endless_Trance |
Die set van Tiesto in disneyland!!!
vond er niks an
En weer deed ie et
Hoeveel headphones zou hij in zijn leven al
niet hebben gekocht????? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Endless_Trance
Hoeveel headphones zou hij in zijn leven al
niet hebben gekocht????? |
Grote kans is dattie ze tegenwoordig krijgt van Statton....;) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grote kans is dattie ze tegenwoordig krijgt van Statton....;) |
Jup, net als kleding.....grote dj´s worden volgens mij overspoeld met shirts om aan te trekken :) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Jup, net als kleding.....grote dj´s worden volgens mij overspoeld met shirts om aan te trekken :) |
jep het gaat echt de popster kant op... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Roger
jep het gaat echt de popster kant op... |
Geldt niet alleen voor Tiesto hoor maar voor alle grote DJ´s
Dus ook jouw ASOT Armin :o |
|
|
|
|