return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 6)
View this Thread in Original format
C-quence
Whahahaha!

Ik heb nog niet eens een contract gezien en er zijn al mensen die beweren dat de tracklist er zo uit ziet? :)
Dan moet Arno F Tiesto zelf zijn of bij Blackhole Recordings werken?
Glaniskanis
Bahahaha echt wel een lachen lijssie idd
Phynn NA Odyssee zetten dat is echt wel een mooie :D
Props voor de bedenker(s)
TranceFool
Aan al die geruchten heb je toch geen ene reet, als iedereen nou gewoon lekker rustig afwacht :).

12&3 waren geweldig, ik ben bijna huiverig voor een 4e deel met de hedendaagse troep die uitkomt, maar ik hoop er maar het beste van...:)
Teknikol
Als die "walsh en coutre" erop staat zou ik echt blij zijn! echt een coole plaat! Ik word wel steeds nieuwsgierig naar een definitieve TL..
Asperge
Erg goed verzonnen lijstje:D
Arno F
:haha: :tongue3 :crazy:

Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen :stongue:
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by Asperge
Erg goed verzonnen lijstje:D

Hahah
Ja ach Arno en ik hebben nu eenmaal een goede fantasie :rolleyes: :D
Ik wilde um met 1 April doen alleen t riscio was dan dat de echte TL er dan al zou zijn, vandaar maar iets eerder gedaan...

Toch moeten wachten dus.
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Hahah
Ja ach Arno en ik hebben nu eenmaal een goede fantasie :rolleyes: :D
Ik wilde um met 1 April doen alleen t riscio was dan dat de echte TL er dan al zou zijn, vandaar maar iets eerder gedaan...

Toch moeten wachten dus.


Ik wilde wel meespelen maar cquence had toen al gepost dus toen had ik zoiets van laat maar gaan...


Al moet ik teogeven dat ik in eerste instantie ook enthousiast over de tracklist was:p Totdat ik er even op gewezen werd dat het niet echt logisch was:p
The Freezzz
quote:
Originally posted by Arno F
:haha: :tongue3 :crazy:

Hij is weer fijn, ach 90% gelooft em toch wel, vervroegde 1 april grap zullen we maar zeggen :stongue:


hij ziet er iig een stuk geloofwaardiger uit dan je vorige.
Ben_Lei
GvD je had me tuk :mad:

MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by The Freezzz
hij ziet er iig een stuk geloofwaardiger uit dan je vorige.

die tl van arno was gewoon een sarcastische opmerking omdat hij er toch weinig vertrouwen in had.

Hier hebben we wel ff over zitten nadenken.

C-Quence als Endorphine uiteindelijk niet op ISOS4 komt wordt ik gek! die sample van Endorphine is zo goed! en heerlijk voor zo'n ISOS.
TranceFool
Kansloos....:o

Darkrave - Komt ie dan he, staat er ook op, als afsluiter
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement