|
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| nee hoor, het was meer aanvullend bedoeld :) |
|
|
| Freezel |
Om er nog maar eentje bij te plakken voor de verzameling van tracklists:p
CD 1
solarstone ft. jes - like a waterfall
tonedepth & soultan - moments
ahmet ertenu - why
jasefos - do what u want (max graham mix)
wighnomy bros - wurz + blosse
coca & villa - la noche
tilt - twelve (dousk mix)
luminary - my world (andy moor mix)
steve may - blend forty 3 (luke chable mix)
gabriel & dresden - arcadia
split second - midnight express
bt - force of gravity (tiesto mix)
allure - the loves we lost
blank & jones - perfect silence (ecraig mix)
CD 2
estuera vs relocate - palma solane
inner stories - beyond
pos - gravity
lnq - people i used to know
mads arp - slow it down (mathilda mix)
dominic plaza - sounds rushing
metthew dekay vs proluctors - bad
electric pulse - white noise
grayarea - gravity
tiesto ft matt hales - UR (junkie xl guita...
odyssee - evolution
progression - sands of time
lsg - netherworld (oliver prime mix)
sensorica - only one (rave mix)
Waarrrrr? http://www.dancegrooves.com/cdshop/...200&cd_id=58327 |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Ik hoop (en denk) dat die niet echt is. |
|
|
| MennoB |
| Ik sta er eigenlijk niet meer van te kijken. Lijkt wel of het een nieuwe hobbie is. 'Raden' welke tracklist de nieuwe ISOS cd heeft. Ik wacht gewoon op een officieel bericht van Black Hole zelf..:) |
|
|
| Asperge |
| Die Phynn track staat er niet op... |
|
|
| Glaniskanis |
| Zal niet lang meer duren ;) |
|
|
| Fkwebeman |
heerlijke hype weer rondom een Tiesto cd.. lekker :rolleyes:
maar uiteraard sta ik vooraan in de rij om hem af te rekenen, zonder luisteren :toothless |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Asperge
Die Phynn track staat er niet op... |
Daar kan ik niet echt mee zitten :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Releasedate is volgens de frs-site 02.05.05 geworden... |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Releasedate is volgens de frs-site 02.05.05 geworden... | '
Iemand zei ook al 29-04 :conf:
Wat is het nou ? :o |
|
|
| TranceFool |
denkt eens na......
Releaseparty is de 29e, dus zal die avond wel de eerste mogelijkheid zijn om em aan te schaffen......in de winkel zal die dan wel na heet weekend verkrijgbaar zijn. Stel je voor dat je nog 2 nachten langer zou moeten slapen zeg :o |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Daar kan ik niet echt mee zitten :p |
Phynn heeft al wel een contract getekend geloof ik...
Maarja we zien wel:) |
|
|
|
|