return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 
Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America) (pg. 27)
View this Thread in Original format
Muppy
Als ik mij in deze discussie mag mengen...

doordat Armin elke week een show heeft, gaan zijn overgangen etc. op de duur vervelen, omdat ze bekend voorkomen. Van tijs is de laatste tijd weinig live beschikbaar, en dus is het erg lastig om het te kunnen vergelijken vind ik.

Ik denk dat ze technisch gezien allebei even goed zijn. Allebei hebben ze er wel eens een plaat tussen die minder is...maarja smaken verschillen en anderen vinden die plaat misschien wel leuk (je moet het alleen niet TE overdrijven)

schiet me maar af...kom maar kom maar kom maar kom maar!
Asperge
quote:
Originally posted by Roger
poep even op ja!:o

en asperge.. we zetten de discussie vanavond wel voort in den haag:p

Onder het genot van een gele rakker moet dit toch te beslechten zijn:p
Roger
quote:
Originally posted by Muppy
schiet me maar af...kom maar kom maar kom maar kom maar!

:D

quote:
Originally posted by Muppy
Ik denk dat ze technisch gezien allebei even goed zijn. Allebei hebben ze er wel eens een plaat tussen die minder is...maarja smaken verschillen en anderen vinden die plaat misschien wel leuk (je moet het alleen niet TE overdrijven)

Oke maar armin is niet degene die brakke overgangen op zn cd zet
:rolleyes:

En over nirvana.. ik denk zelf als ik hm nog nooit live had gehoord dat ik het ook een kutplaat had gevonden. Maar het is toch ontzettend gaaf als je ineens al die mensen door de lucht ziet vliegen :D
zo'n plaat komt live gewoon helemaal tot zn recht, oke misschien draait armin hm wel te vaak.. who cares:p de mensen springen nogsteeds even hoog
Roger
quote:
Originally posted by Asperge
Onder het genot van een gele rakker moet dit toch te beslechten zijn:p

juist!:D heb er echt zin in vanavond! is lang geleden dat ik op een dinsdag uitging:tongue3
Asperge
quote:
juist!:D heb er echt zin in vanavond! is lang geleden dat ik op een dinsdag uitging:tongue3

Anders ik wel:D
Roger
ow nog één ding over tiesto

:toothless
basvh
quote:

stelletje noobs :D
de echte student weet dat het op dinsdag leuker stappen is dan op donderdag!
Asperge
quote:
Originally posted by basvh

Pff de echte student, hoor hem nou:rolleyes:

:p
tango
Ik denk dat het hele forum deze rakker ongeveer wel heeft, maar als dit niet het geval is stuur me dan effe een pm ;)

Dan even mijn visie over isos 4: CD1 begint lekker maar eindigt weer in de trance die ik tegenwoordig zo verafschuw [(C) DJ Jean 2005]

CD2 kan me totaal niet boeien. En zoals eerder gezegd, 'Bad' zo hoog pitchen is echt not done, zet die track dan ergens in het begin zodat ie langzamer is en nog lekker overkomt. Denk dat hij Junkie's remix van UR ook flink gepitched heeft, overigens wel een lekker remixje. Maar voor mij had hij het dus beter bij de eerste 3 isos kunnen laten en deze CD Nyana 2 noemen ofzo. Want ik verwachtte dus weer een heerlijk rustig mixje om een beetje te chillen, maar dat is dus zeker niet het geval. Deze mix neemt voor mij een beetje de magie van de eerste 3 delen weg. Erg jammer!
Roger
quote:
Originally posted by basvh

aangezien het feit ik geen ov heb, hier op dinsdag in den bosch geen flikker te doen is en ik geen goudmijn in mn tuin heb, is uitgaan voor mij op dinsdag niet mormaal;)

en bovendien heb ik nog een havo af te ronden:toothless

SnuggLe
quote:
aangezien het feit ik geen ov heb, hier op dinsdag in den bosch geen flikker te doen is en ik geen goudmijn in mn tuin heb, is uitgaan voor mij op dinsdag niet mormaal;)

en bovendien heb ik nog een havo af te ronden:toothless

Havo?
n00b!
Roger
quote:
Originally posted by SnuggLe
Havo?
n00b!

:toothless

ik ben dan ook wel 6 jaar jonger ofzo
achja.. ik geniet teveel laten we het daar op houden;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 
Privacy Statement